וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתרגלו: שינוי עיצובי ענק בדרך ל-Windows

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 11:54

תמונות שדלפו לרשת חושפות את גרסת מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט שתוכרז בשבוע הבא. לראשונה, כפתור ה-"התחל" זוכה למיקום חדש בשורת המשימות. כך זה נראה

עיצוב חדש. Windows 11. sdra_owen/Baidu,
עיצוב חדש. Windows 11/sdra_owen/Baidu

רגע לפני ההכרזה בשבוע הבא, הדלפה חדשה שפורסמה באתר האינטרנט הסיני Baidu חושפת את מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט - Windows 11. לפי התמונות ניתן להבחין כי הגרסה תגיע עם ממשק משתמש שעוצב מחדש מהיסוד.

העיצוב מזכיר את Windows 10X, גרסה רזה שפיתחה ענקית התוכנה עבור מחשבים עם מסך כפול - כמו למשל מסכים מתקפלים, רגע לפני שביטלה את הפרויקט בחודש שעבר. את השינוי הגדול ביותר שיגיע ב-Windows 11 אפשר למצוא בשורת המשימות בתחתית המסך - מיקרוסופט מאפשרת למרכז את כל הסמלים, כולל כפתור ה-"התחל" המיתולוגי.

הצצה ראשונה למערכת ההפעלה החדשה

כמו כן, החלונות בממשק המשתמש זוכים לעיצוב שמזכיר מעט את מערכת ההפעלה של אפל, macOS, עם שימוש בפינות מעוגלות בקצוות. לצד זה, מיקרוסופט צפויה להחזיר את הווידג'טים לשולחן העבודה, אלה יזכו לכפתור יעודי בתפריט בשורת המשימות ויופיעו בחלון צדדי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
Windows 11. sdra_owen/Baidu,
Windows 11/sdra_owen/Baidu

שינוי מעניין נוסף שיגיע ל-Windows 11 נמצא בכפתור ההגדלה של החלונות. בגרסה הבאה תוכלו לבחור בלחיצה את המיקום של החלון על גבי המסך מתוך 10 אופציות שונות. כידוע, מערכת ההפעלה של ענקית התוכנה לא השתנתה באופן מהותי מאז Windows 8.

אמש פורסם כי מיקרוסופט תפסיק לתמוך במערכת ההפעלה הפופולרית, Windows 10 (ווינדוס 10), ב-14 באוקטובר 2025. את ההודעה פרסמה החברה בעדכון בדף "מחזור חיים" באתר הרשמי שלה, ופירוש המהלך הוא שמיקרוסופט צופה כי המעבר של המשתמשים לגרסה הבאה של Windows יימשך כארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully