וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של פייסבוק לקלאבהאוס: כך זה נראה

עודכן לאחרונה: 16.6.2021 / 14:40

הרשת החברתית מעלה הילוך וערכה ניסוי כלים ראשון של פלטפורמת חדרי האודיו שלה בארה"ב. בטסט השתתף גם מנכ"ל החברה, מארק צוקרברג, יחד עם בכירים אחרים

פייסבוק. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פייסבוק/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

הרשת החברתית מבוססת הצ'אט הקולי קלאבהאוס (Clubhouse) זמינה כבר לכלל המשתמשים - iOS ואנדרואיד. אמש (שלישי) ערכה פייסבוק בארה"ב טסט ראשון ל-Live Audio Rooms - התשובה שלה לפלטפורמה, כך לפי פרסום ב-TechCrunch.

בניסוי הכלים הראשון התארח מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, יחד עם אנדרו בוסוורת', מנהל החומרה בפייסבוק, פידג'י סימו, מנהלת את פעילות האפליקציה של פייסבוק ועוד דמויות מעולם הגיימינג - בהם StoneMountain64 ו-QueenEliminator. עד כה Live Audio Rooms הייתה זמינה למספר מצומצם של אנשי ציבור בטיוואן.

Live Audio Rooms של פייסבוק. TechCrunch, צילום מסך, צילום מסך
Live Audio Rooms של פייסבוק/צילום מסך, TechCrunch, צילום מסך

חווית השימוש בחדרי האודיו של פייסבוק דומה מאוד למה שתמצאו אצל המתחרות - קלאבהאוס ו-Spaces של טוויטר. כך למשל, תמונת הפרופיל של המארחים של החדר מופיעה בתוך עיגול בחלק העליון של המסך, ואילו המאזינים או המשתתפים מוצגים בעיגולים קטנים יותר בחלק התחתון.

בזמן הדיון סביב תמונת הפרופיל של המשתמש שמדבר תופיע טבעת זוהרת בגוון סגול-ורוד. כמו כן, המאזינים יוכלו לסמן לייק או להגיב בזמן השידור החי בתחתית המסך. בנוסף, ניתן לשתף החדר כפוסט בפייסבוק.

למי שעדיין לא הספיק להכיר את הפלטפורמה, מדובר בחדרי צ'אטים-קוליים, שם יש חדרים או קבוצות סביב נושא מסוים, עם דובר אחד או מספר דוברים, שיכולים גם לתת אפשרות לאחרים להצטרף לשיחה. לא רואים - רק שומעים. כמו בפודקאסט.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully