וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת החברתית החדשה של ספוטיפיי

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 10:15

תיראו מופתעים: ענקית הסטרימינג מצטרפת לטרנד והשיקה אפליקציית צ'אטים קוליים שמאפשרת לכם לנהל שיחה עם עוקבים ויוצרי תוכן. היישום זמין כבר עכשיו להורדה באנדרואיד ובאייפון. כך זה נראה

Spotify Greenroom. ספוטיפיי, וואלה! טכנולוגיה
Spotify Greenroom/וואלה! טכנולוגיה, ספוטיפיי

ספוטיפיי הכריזה אתמול (רביעי) על Spotify Greenroom - רשת חברתית חדשה המבוססת על צ'אטים קוליים, בדומה לקלאבהאוס. הפלטפורמה החדשה מצטרפת ל-Spaces של טוויטר ו-Live Audio Rooms של פייסבוק (שערכה השבוע ניסוי כלים ראשון) והעתיקו את הטרנד.

מדובר ברשת חברתית מבוססת שמע - מעין הכלאה בין שיחת בזום לפודקסאט, בה למעשה ניתן לפתוח או להצטרף לחדרים מבוססי אודיו (שמע) בנושאים שונים, עם דובר אחד או מספר דוברים, כולל אפשרות לתת למאזינים להצטרף לשידור ולשאול שאלות.

Spotify Greenroom. ספוטיפיי, וואלה! טכנולוגיה
Spotify Greenroom/וואלה! טכנולוגיה, ספוטיפיי

"אנו כל הזמן חוזרים ומחדשים את הפורמטים של האודיו על מנת לחבר בין יוצרים למעריצים שלהם בדרכים חדשות", נכתב באתר הרשמי של ספוטיפיי. "מהלך זה מספק הזדמנות נוספת ליוצרים מכל הסוגים ליצור קשר עמוק יותר ומשמעותי עם המעריצים".

השירות של מתבסס על Locker Room, אפליקציה אותה רכשה ענקית הסטרימינג בחודש מרץ והתמקדה בשיחות אודיו קבוצתיות בתחום הספורט. כעת, הפלטפורמה כוללת מיתוג חדש ועיצוב שונה - במטרה להביא קהל נוסף ולהתחרות בענקיות הטכנולוגיה.

היישום זמין להורדה כבר עכשיו, ב-iOS ובאנדרואיד ביותר מ-135 מדינות ברחבי העולם. בינתיים, הממשק זמין בשפה האנגלית בלבד, אך זה לא אומר שלא תוכלו להשתמש באפליקציה.

  • עוד באותו נושא:
  • ספוטיפיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully