וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום זה קורה: גוגל פותחת חנות פיזית ראשונה בניו יורק

עודכן לאחרונה: 17.6.2021 / 15:30

החנות ממוקמת במסך לקמפוס החברה בשכונת צ'לסי, ומבקרים יוכלו להתנסות במוצרי החברה - כמו טלפונים, מוצרים לבישים ומחשבים ניידים. "גאים מאוד בעבודה שהצוותים שלנו ביצעו מאז שהתחלנו את הפרויקט לפני כמעט ארבע שנים"

חנות גוגל בניו יורק. גוגל,
חנות גוגל בניו יורק/גוגל

היום (חמישי) תפתח גוגל בארה"ב את החנות הפיזית הראשונה שלה אי פעם, שתציע את מגוון המוצרים של החברה לרכישה במקום, לצד נקודת איסוף להזמנות אונליין. החנות ממוקמת בשכונת צ'לסי, בסמוך לקמפוס החברה בעיר.

"רצינו שהחנות הראשונה שלנו תשקף את אותה גישה בה אנו נוקטים לעיצוב המוצרים שלנו: לוודא שהם תמיד מועילים לאנשים", אמרו בגוגל. "התוצאה היא מרחב שלדעתנו הוא חם ומזמין, תוך שהוא מספק דרכים חדשות לחוות את גוגל דרך הטלפונים, המסכים, הרמקולים, המוצרים הלבישים ועוד".

"אנחנו כל כך גאים מאוד בעבודה שהצוותים שלנו ביצעו יחד מאז שהתחלנו את הפרויקט לפני כמעט ארבע שנים", הוסיפו בגוגל. בכך תרחיב ענקית הטכנולוגיה את דריסת הרגל שלה גם בתחום חדש - ותתחרה באפל ובמיקרוסופט, שרק לאחרונה פתחו מחדש את הסניפים ברחבי ארה"ב שנסגרו בעקבות התפשטות הקורונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מבט על החנות מהרחוב. גוגל,
מבט על החנות מהרחוב/גוגל
חלל מואר וגדול. גוגל,
חלל מואר וגדול/גוגל

מה תמצאו בחנות? גוגל תאפשר למבקרים בחנות להתנסות במגוון במוצרים השונים - בהם סדרת Pixel (מכשירי הדגל שלה), ה-Pixelbook (מחשבים ניידים) ומכשירי הבית החכם של Nest. החלל במקום מעוצב יותר כמו חדר תצוגה, בדומה לחנויות אפל, עם כסאות לצד השולחנות, כאשר חלק ניכר מהריהוט והריצוף מיוצרים מחומרים ממוחזרים.

כמו כן, גוגל תמכור גם מוצרים של חברות אחרות שעושות שימוש במערכת ההפעלה של החברה, כדוגמת מחשבי Chromebook של סמסונג ושל אסוס (Asus). בנוסף, המבקרים יוכלו להתייעץ עם מומחים שיסייעו להם בשימוש במוצרים - לפני ואחרי הרכישה, וגם למסור את המכשיר לתיקון בעת הצורך.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully