וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות מ-2,000 שקלים: בדקנו את OPPO A94 5G

עודכן לאחרונה: 13.7.2021 / 16:07

ענקית הסלולר הסינית ממשיכה להסתער על השוק המקומי ומשיקה סמארטפון שוק נמוך. בין היתר, הוא מגיע עם תמיכה ברשת הדור החמישי וטעינה מלאה של המכשיר ב-48 דקות בלבד | הסקירה המלאה

Oppo/האתר הרשמי

כחודש לאחר ההשקה העולמית, ה-OPPO A94 5G הגיע לישראל ביבוא רשמי של קבוצת רונלייט, במחיר של 1,649 שקלים. היצרנית הסינית עשתה עלייה לשוק המקומי באופן רשמי בחודש פברואר האחרון, עם השקה של הדור הקודם של אותו סמארטפון - ה-OPPO A93.

מי שעדיין לא הספיק להכיר את OPPO, מדובר ביצרנית סמארטפונים סינית המדורגת במקום הרביעי ברשימת המותגים הנמכרים ביותר בשוק הסלולר העולמי בזכות מחירים נמוכים, עם דגש על איכות בנייה ברמה גבוהה. החברה היא חלק מתאגיד BBK הסיני - תחתיו נמצאים מותגים מוכרים כמו רילמי (realme), וואן פלוס (OnePlus) ו-Vivo.

אוהבים טכנולוגיה? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

אז האם יש טעם לשדרג את המכשיר ולהשקיע כמעט 2,000 שקלים בסמארטפון חדש? לקחנו את המכשיר לבדיקה וחזרנו עם כמה מסקנות שכדאי מאוד שתדעו.

OPPO A94. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
OPPO A94/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב

המסך מגיע בגודל 6.43 אינץ' - שזהה לדור הקודם, כולל פאנל מסוג AMOLED, ברזולוציית +Full HD, לצד חור בצידו השמאלי העליון עבור מצלמת הסלפי. והדבר הראשון שבלט כשהדלקתי את ה-OPPO A94 5G בפעם הראשונה הוא האיכות הגבוהה של התצוגה - על אף שמדובר במכשיר צנוע בהשוואה לדגמי הדגל.

יתרון גדול של המכשיר, בניגוד לטלפונים חכמים אחרים בשוק הסלולר, הוא שלמרות המסך הגדול יחסית, המימדים שלו עדיין הופכים אותו לנוח לאחיזה. זה אומר שלא חייב ידיים גדולות ואצבעות ארוכות כדי לתפעל אותו ביד אחת. המשקל, אגב, הוא 172 גרם בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
ה-OPPO A94. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-OPPO A94/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כמו כן, הסמארטפון נראה מעולה וגם מרגיש מצוין ביד, כמו מכשיר פרימיום ולא פחות ממנו, כאשר הפלסטיק בצידו האחורי של ה-OPPO A94 לא מחליק אך כן "סופג" טביעות אצבע ואבק. מנגד, הוא לא יחליק לכם מהידיים אם תשתמשו בו ללא כיסוי (ונדגיש שאנחנו תמיד ממליצים לשים כיסוי כדי למנוע נזק במקרה של נפילה).

״סופג״ טביעות אצבע ואבק. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
״סופג״ טביעות אצבע ואבק/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

את נעילת המכשיר אפשר לפתוח באמצעות סורק טביעות אצבע אופטי הממוקם מתחת לפני המסך (ומאיר את האצבע), או באמצעות זיהוי פנים. שני החיישנים מגיבים נהדר ומגיבים במהירות בדיוק כמו בסמארטפונים אחרים שבדקתי בעבר.

מפרט וממשק

הביצועים של המכשיר מתבססים על המעבד Dimnesity 800U של מדיה-טק (MediaTek), לצד 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM) ו-128 גיגה-בייט לאחסון קבצים. בפועל, על אף שמדובר במכשיר עם מפרט "צנוע" בהשוואה למתחריו, לא נתקלנו חריגה בעבודה עם יישומים - כולל פתיחה של מספר אפליקציות במקביל.

כמו כן, הסמארטפון מגיע עם סוללה בקיבולת 4,310 מילי-אמפר/שעה התומכת בטעינה מהירה בהספק של 30 וואט בתוך 48 דקות בלבד. מדובר ביתרון עצום שכדי מאוד להביא בחשבון אם אתם משתמשים כבדים שמחוברים כל היום למטען. בנוסף, חשוב לציין כי המכשיר טענתי לראשונה רק אחרי יותר מ-24 שעות של שימוש.

ממשק המשתמש של OPPO, המכונה ColorOS, מבוסס על אנדרואיד, ועל אף שלא מדובר בגרסה הנקייה של מערכת ההפעלה, הממשק נראה נהדר, התפריטים מסודרים ומעוצבים בצורה טובה ואינם עמוסים - דבר שהיצרניות הסיניות נופלות בו לא מעט.

תמצאו גם שקע אוזניות. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
תמצאו גם שקע אוזניות/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מצלמה

ב-OPPO שילבו מערך צילום מרובע שכולל חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה-פיקסל - אותו תצטרכו להפעיל בהגדרות המצלמה. מצלמת הסלפי שבחזית מציעה רזולוציה של 32 מגה-פיקסל.

מערך צילום מרובע. OPPO A94. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מערך צילום מרובע. OPPO A94/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

את המצלמה של המכשיר בדקנו ביום שמשי בהיר, והתוצאות סבירות. ניתן להבחין בתמונות כי אפשר להוציא מהמצלמה הזאת תמונות לא רעות, אך עדיין עם מגבלות של רמת חדות לא גבוהה וצבעים לא הכי נאמנים למקור ומעט בהירים מדי. בנוסף, צילומי הלילה יוצאים מעט מרוחים ומגורענים.

צילום ב-48 מגה פיקסל. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום ב-48 מגה פיקסל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום באיכות רגילה. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום באיכות רגילה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צבעים מעט כהים ולא נאמנים למקור. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צבעים מעט כהים ולא נאמנים למקור/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשורה התחתונה

מחירו של ה-A94 של OPPO מביא כמה תכונות מתקדמות לקטגוריית השוק הנמוך - ועדיין המחיר לא תשלמו עליו יותר מ-2,000 שקלים. יש לו מסך מאוד איכותי, חומרה שמאפשרת ליהנות מביצועים מהירים, תמיכה ברשת דור חמישי ומצלמה סבירה שלא תהפוך אתכם לצלמים מקצועיים. מחפשים מפלצת ביצועים לגיימינג וצילום מקצועי? חפשו מכשיר אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • אופו
  • oppo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully