וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק משיקה פודקאסטים וחדרי אודיו בשידור חי

עודכן לאחרונה: 21.6.2021 / 15:51

הרשת החברתית משיקה את Live Audio Rooms - התשובה שלה לקלאבהאוס. בשיחות יוכלו להשתתף עד 50 דוברים, וכן מספר בלתי מוגבל של מאזינים. בנוסף, החברה מאפשרת להאזין לפודקאסטים בתוך הפלטפורמה

חדרי האודיו של פייסבוק. פייסבוק,
חדרי האודיו של פייסבוק/פייסבוק

התשובה שלה לקלאבהאוס: פייסבוק הודיעה היום (שני) על השקה של שני פיצ'רים קוליים שיהיו זמינים עבור משתמשי iOS בארה"ב - חדרי אודיו בשידור חי (Live Audio Rooms) ופודקאסטים. תחילה, החידושים יהיו זמינים לדמויות ציבוריות וקבוצות נבחרות, שיוכלו ליצור חדרי אודיו משלהן.

בחדרי אודיו בשידור חי בפייסבוק ובמסנג'ר - מהיום, דמויות ציבוריות וקבוצות מסוימות יוכלו לפתוח חדרים מבוססי קול בשידור חי ולהנחות שיחות על גבי הפלטפורמה. בשיחות יוכלו להשתתף עד 50 דוברים, וכן מספר בלתי מוגבל של מאזינים.

חדרי האודיו של פייסבוק. פייסבוק,
חדרי האודיו של פייסבוק/פייסבוק

בחברה מדגישים כי משתמשי אנדרואיד ו-iOS יוכלו למצוא את חדרי האודיו ולהצטרף אליהם, באמצעות הניוז פיד או דרך התראות. "פייסבוק ממשיכה להשקיע בחוויות אודיו, דרכן אנשים יוכלו לגלות יוצרים חדשים או לשתף ברעיונות ובמחשבות", אמרו ברשת החברתית.

כאמור, מעתה משתמשים בארה"ב יוכלו להאזין לפודקאסטים בעודם גולשים בפייסבוק. על פי החברה, הפיצ'ר החדש יציע תחילה מספר פודקאסטים נבחרים, וצפוי להציע תכנים נוספים בשבועות הקרובים.

כמו כן, ניתן יהיה להאזין לפודקאסטים דרך עמוד הפייסבוק של היוצרים או דרך הניוז פיד, באמצעות מיני-נגן או נגן במסך מלא, ולמאזינים תהיה גישה לקטלוג מגוון של פודקאסטים, אותם יוכלו לשתף ולשמור או להגיב עליהם.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully