וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש משהו שישדרג את הדירה שלכם, וכנראה שאף פעם לא חשבתם עליו

בשיתוף תדיראן

עודכן לאחרונה: 18.7.2021 / 14:45

טיב וזרם המים, איכות האוויר בדירה, הימנעות ממזיקים וחרקים, קירור וחימום לפי הצורך ועוד: מעבר דירה הוא צעד גדול, וכדאי לעשות אותו נכון ולא לפספס משהו חשוב בדרך. קחו כמה טיפים שיעזרו לכם

זוג צעיר עובר דירה. ShutterStock
רגע מרגש ומלא בדברים שחשוב לשים לב אליהם/ShutterStock

מעבר דירה הוא רגע מרגש. התחלה חדשה, אתגר חדש, משהו משתנה בחיים. בישראל, רבים מנצלים את חודשי הקיץ כדי לעבור דירה ואם גם אתם ניצבים בפני הצעד המשמעותי הזה (וגם אם לא, כדאי שתשמרו לכם את הכתבה הזו באיזו פינה לעתיד) - הנה כמה דברים שממש כדאי לדאוג להם כבר מהרגע בו נכנסים לדירה חדשה, כדי שלא נצטער על כך בהמשך הדרך.

מים נקיים

כולנו רוצים לחיות בדירה כמה שיותר בריאה ולכן אחד הדברים הראשונים שעלינו לוודא זה שהמים בברזים השונים בבית יוצאים נקיים וגם, שלחץ המים מספיק טוב. אתם ממש לא רוצים להתקלח עם זרם חלש, או למלא קומקום במים כתומים ומלוכלכים וגם אם זה אומר לתקן את הצנרת כשנכנסים לדירה, זו עדיין השקעה שכדאי לקחת בחשבון.

איכות האוויר בדירה

ובהמשך ישיר לכך - את המים לפחות אנחנו רואים בעיניים שלנו, ויכולים לדעת אם הם לא בריאים. אבל מה לגבי האוויר? האם ידעתם שהאוויר בדירה עלול להיות מלוכלך פי חמישה מהאוויר בחוץ? רבים מאיתנו חיים בדירות לא בריאות, אבל יש דרכים לטפל במצב.

אפשר להחליף חומרי ניקוי, לאוורר ולקנות מטהרים - או פשוט ללכת על האפשרות הטובה והנוחה ביותר ולהצטייד במזגן עם טכנולוגיית Air Care UVC שנמצאת בסדרות מזגני הפרמיום של תדיראן: סופרים, אלפא פרו וג'וי professional. הטכנולוגיה משמידה ביעילות הצטברות של בקטריות וחיידקים וקוטלת חלקיקים רעילים בגודל 2.5 מיקרון הגורמים לבעיות נשימה ובכך, מאפשרת לנשום אוויר נקי ואיכותי בבית.

למזגן הבא שלכם - לחצו>>

אישה מתפעלת את המזגן. ShutterStock
איכות האוויר בדירה היא קריטית/ShutterStock

ריסוס טוב

רגע לפני שמעבירים את הציוד, תזמינו מדביר ו/או מרסס, שיעבור היטב על כל החדרים וינקה אותם ממזיקים כאלה ואחרים. כיוון שלריסוס לוקח בדרך כלל כמה ימים להתחיל להיות אפקטיבי ואתם גם לא רוצים לגור בבית בו ניתן עדיין להריח היטב את חומרי ההדברה, כדאי לדאוג לנושא כמה ימים לפני הכניסה. זה יחסוך מכם הרבה מצבי לחץ לא נעימים בהמשך.

להיפטר מכל מה שלא חייבים

כשאנחנו עוברים לדירה חדשה, יש לנו נטייה לגרור איתנו כל מיני ארגזים שאת חלקם לא פתחנו מאז מעבר הדירה הקודם. קשה לנו לוותר על דברים, אבל המעבר הוא הזדמנות מצוינת לקצת סדר בחיים, כדי שלא תגורו בבית עמוס מדי. בית מרווח ומלא במקום משפר גם את איכות החיים וגם את ההרגשה שלכם ונכון, קשה להיפרד מחפצים סנטימנטליים, אבל תהיו אמיתיים עם עצמכם ותחליטו אם אי פעם תזדקקו שוב לאותו חפץ. אם לא - אפשר לתרום אותו הלאה.

אפשרות לחמם ולקרר את הדירה לפי הצורך

במזג האוויר הישראלי, אחד האתגרים הגדולים הוא לדאוג שבדירה שלנו תמיד יהיה נעים: חמים בחורף, קריר בקיץ. וכיוון שאתם תלויים לא פעם בכיווני אוויר וחלונות שניצבים מול השמש, חובה שיהיה לכם מזגן איכותי, שיודע לפזר את האוויר לכל האזורים והפינות של הבית בצורה המיטבית. סדרות מזגני הפרמיום של תדיראן משתלבים בבית שלכם באופן מושלם, בזכות עיצוב אלגנטי, טכנולוגיה עילית וחסכונית בחשמל שדואגת לאוויר נקי ואיכותי.

נקודות חשמל

אם יש לכם חדר עבודה, אתם אוהבים לשבת על הספה עם הטלפון בטעינה, או מתכוונים לחבר לטלוויזיה מערכת קולנוע וסאונד ביתית - אתם חייבים לדעת שיש לכם מספיק נקודות חשמל והרבה יותר מסובך לטפל בזה כשהבית כבר מלא. אז לפני המעבר, עצרו לרגע, חישבו ותכננו מה תרצו לשים איפה ומה עוד חסר.

וכמובן - שיהיה קיץ נעים ומעבר דירה חלק.

על מזגן לא מתפשרים - לחצו>>

בשיתוף תדיראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully