וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק השיקה חבילת אינטרנט במהירות של 2.5 גיגה-ביט

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 0:13

החברה השיקה חבילה חדשה ברשת האינטרנט הביתית, עם סיב אופטי שמגיע לכל מקום ברחבי הבית. המחיר: מחיר החבילה הוא של 149 שקל לחודש - לא כולל ספק

דודו מזרחי, מנכ"ל בזק. רונן טופלברג,
דודו מזרחי, מנכ"ל בזק/רונן טופלברג

חברת בזק הכריזה היום (שלישי) על חבילת אינטרנט במהירות 2.5 גיגה-ביט המבוססת על רשת הסיבים האופטיים שנפרסת בימים אלה ברחבי הארץ. מדובר בתשתית המגיעה לא רק עד כניסת הבית, אלא לחדרים עצמם, בטכנולוגיה המכונה FTTR.

לדברי החברה, השירות החדש מאפשר גלישה בקצב של עד 1 גיגה ב-WiFi גם בחדר נוסף בבית (Fiber To The Room). כמו כן, מדובר בפתרון שמשפר את את איכות הגלישה באזורים בבית שבהם אין קליטה כגון ממ"ד, מרתף או קומה עליונה.

מחיר החבילה הוא של 149 שקל לחודש (לא כולל ספק אינטרנט), ולרגל ההשקה בזק מציעה הנחה של 50 אחוזים לשלושת החודשים הראשונים - 74.5 שקלים לחודש לקצב במהירות של 2.5 גיגה, ו-59.5 שקל לקצב 1 גיגה.

מפת הפריסה של רשת הסיבים. בזק,
מפת הפריסה של רשת הסיבים/בזק

"הבטחנו וקיימנו. רק בינואר האחרון בזק החלה בפריסת סיבים בקצב חסר תקדים, כאשר בחצי שנה בלבד פרסנו תשתית סיבים המגיעה לכ-680 אלף משקי בית. אני גאה לבשר כי כבר היום רשת הסיבים של בזק היא הגדולה והנרחבת בישראל, וכי עד סוף השנה אנחנו צפויים להגיע לכמיליון משקי בית", אמר דודו מזרחי, מנכ"ל בזק.

בתוך כך, בזק השיקה היום גם את הדור החדש של נתב ה- Be הקיים, ה-Be Fiber. הנתב החדש מאפשר גלישה בקצב של 2.5 גיגה ובנוסף תומך בחיבור של 128 מכשירים במקביל. מדובר בנתב המשלב טכנולוגיה חדשנית ומגוון שירותים מתקדמים כגון הגנה מפני איומי סייבר, יחידת Mesh מובנית, אינטרנט אלחוטי מהיר יותר וטווחי כיסוי נרחבים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מהירות של יותר מ-2 גיגה-ביט. רונן טופלברג,
מהירות של יותר מ-2 גיגה-ביט/רונן טופלברג

הנתב ניתן ללקוחות במודל שכירות בעלות של 19.90 שקל לחודש, בדומה למחיר הקיים לנתב Be היום. ניתן להתחבר לחבילה הכוללת את נתב ה-Be Fiber יחד עם ה-Mesh Fiber הכולל חיבור לסיב נוסף בבית בעלות של 39.90 שקלים לחודש.

במקביל להשקת הנתב החדש מודיעה היום בזק גם על השקת Mesh Fiber, המאפשר חווית גלישה רציפה ובעלת טווח רחב בכל הבית. שירות ה-Mesh Fiber מאפשר גלישה בתקן WiFi 6 בכל הבית עם יכולת נדידה חלקה בין החדרים. ה-Mesh Fiber יהיה זמין ללקוחות מחודש יולי ומחירו יעמוד על 19.90 שקל לחודש. ניתן להתחבר לשירות גם באמצעות חבילה הכוללת את נתב ה-Be החדש בעלות של 34.90 (Be פלוס Mesh).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully