וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטכנולוגיה החדשה של אנדר ארמור: הבגדים שיקררו אתכם בזמן מאמץ

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 11:09

אנדר ארמור משיקים קולקצייה חדשה עם טכנולוגיה חדשה שמבודדת חום ומעניקה תחושת קירור על הגוף, מה שיאפשר להתאמן יותר ויותר במיוחד בחודשי הקיץ המים Iso-Chill Technology

אנדר ארמור. אנדר ארמור,
הבגדים שיקררו אתכם בזמן מאמץ/אנדר ארמור

אנדר ארמור משיקים קולקצייה חדשה עם טכנולוגיה חדשה שמבודדת חום ומעניקה תחושת קירור על הגוף, מה שיאפשר להתאמן יותר ויותר במיוחד בחודשי הקיץ המים Iso-Chill Technology בפיתוח הטכנולוגיה, פירקו בניית החולצה עד לחוטים, עם הכנסת חוט קנייני שממש מושך את החום הגוף, כפי שקרח מושך את החם מנוזלים. צוות חדשנות המוצר באנדר ארמור מצא כי סיבי ניילון בצורת סרט יפזרו בצורה הטובה יותר את החום אשר יגרום לעור להרגיש קריר ועל ידי טיפול בו זמנית בבדים עם טיטניום דו חמצני, הוא ימשוך את החום מהעור, ופיזית הגוף יתקרר.

ההשפעה היא תחושת קירור מידית שיש להרגיש כדי להאמין - כמו לעטוף את עם הצד הקר של הכרית ובחברה טוענים כי זה נמשך לאורך כל היום. הקולקצייה החדשה לגברים ולנשים של ISO-CHILL נמכרת ב-4 החנויות של החברה (נוף הגליל, גרנד קניון, קניון TLV ובאר שבע), רשתות נבחרות ובאתר בטווח מחירים גברים חולצה החל מ- 279.9, נשים טופ/חולצה החל מ 179.9 שקל וטייצ החל מ- 279.9 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully