וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'וב החדש והמפתיע של סטטיק

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 14:09

הזמר והיוצר מצטרף לקבוצת הספורט האלקטרוני הישראלית, וישמש כשגריר המותג. "שמח להצטרף לליגה האמיתית והיחידה בתחום משחקי המחשב אשר תגדל דור איכותי ויצירתי של צעירים"

סטטיק. יחצ,
סטטיק/יחצ

סטטיק (לירז רוסו) מצטרף כמשקיע וכשגריר מותג של קבוצת ה-eSports הישראלית פיינסט, קבוצת הספורט האלקטרוני המקצועית הראשונה בישראל. במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים ומתוקף תפקידו החדש, צפוי רוסו לקחת חלק בפעילויות מגוונות מטעם הארגון.

סטטיק, אחד הזמרים המצליחים בישראל בשנים האחרונות, הוא חובב גיימינג ידוע, ועל-פי הערכות בענף, סכום ההשקעה נאמד במאות אלפי שקלים. במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים ומתוקף תפקידו כשגריר מותג של פיינסט, ייקח הזמר חלק בפעילויות מגוונות מטעם ארגון פיינסט, בין היתר תחרויות ויוזמות תוכן בערוצי מדיה שונים, אירועים, מפגשים ויצירת תוכן מקורי עם שאר חברי הארגון.

"הגיימינג תופס חלק גדול בעולמי, אני שמח להצטרף לליגה האמיתית והיחידה בתחום משחקי המחשב אשר תגדל דור איכותי ויצירתי של צעירים במטרה שיהיו הגרסה הטובה ביותר של עצמם", אמר סטטיק. "אני מאמין גדול בקבוצת פיינסט ובעולם הגיימינג, וההחלטה שלי להצטרף נובעת מתוך האמונה הזו".

סטטיק. Binge production,
סטטיק/Binge production

יותם נחשון, סמנכ"ל שיווק קבוצת פיינסט, אמר כי "ארגון פיינסט מתחרה ברמה הגבוהה ביותר בארבעה כותרי משחק שונים. כולנו בפיינסט עובדים ימים כלילות כדי להפוך את האהבה שלנו לגיימינג למקצוע, וחיפשנו דמות שתהווה השראה ותתאים לחזון שלנו, להפיק את המירב מעצמנו ולהמשיך להוביל את סצינת הגיימינג הישראלית להישגים".

"אנחנו שמחים על הצטרפותו של סטטיק למשפחה שלנו, כמשקיע וכשגריר של הקבוצה, יחד איתו אנו בטוחים ביכולתנו להוביל את קהילת הגיימרים הישראלית לגבהים חדשים. סטטיק הוא שותף אסטרטגי עבורנו, ויהיה חלק בלתי נפרד מהתוכן המועבר לכל אוהדי פיינסט בישראל", הוסיף נחשון.

  • עוד באותו נושא:
  • סטטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully