וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אלה הם תאריכי ההכרזה וההשקה של סדרת האייפון 13

עודכן לאחרונה: 23.6.2021 / 23:21

פתחו יומנים: לפי דיווח של אנליסט בכיר, ענקית הטכנולוגיה צפויה להכריז על סדרת הדגל הבאה שלה בשבוע השלישי של ספטמבר. זה מה שידוע כרגע

אייפון 12 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 12 פרו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

היכונו: דניאל איבס (Daniel Ives), אנליסט בחברת וודבוש סקיוריטיס, פרסם תחזית לפיה אפל תקיים את האירוע השנתי שלה להכרזת סדרת האייפון 13 בשבוע השלישי של ספטמבר. איבס לא סיפק תאריך מדויק, אך אפל בדרך כלל עורכת את אירועי ההכרזה שלה ביום שלישי, מה שאומר שהוא עשוי להתקיים ב-14 בספטמבר.

כמו כן, לדבריו של האנליסט, ההזמנה המוקדמת תפתח ביום שישי, ה-17 בספטמבר, כאשר ההשקה הרשמית של סדרת הדגל החדשה לחנויות תהיה 10 ימים לאחר מכן - ב-24 בספטמבר. המידע מתבסס ככל הנראה על מקורות בשרשרת האספקה, כך שהוא עשוי להיות אמין, ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון ועיכובים בעקבות התפרצות מחודשת של הקורונה.

אוהבים טכנולוגיה? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

מנכ"ל אפל טים קוק באירוע השקת אייפון 7, סן פרנסיסקו. 7 בספטמבר 2016. AP
טים קוק, מנכ"ל אפל/AP

לפי פרסומים קודמים ברשת, אנחנו לא צפויים לראות שינויים מרחיקי לכת, פרט לדבר אחד מהותי - הקטנה של המגרעת, שנמצאת בראש המכשירים של החברה מאז האייפון X, שיצא בספטמבר 2017, לצד האייפון 8. כמו כן, נראה כי אפל תגדיל את השטח שיתפוס מערך הצילום - כולל הגדלה החיישנים עצמם.

נוסף על כך, איבס טוען כי סדרת האייפון 13 צפויה להציע אפשרות אחסון של 1 טרה-בייט, לצד נפחים קטנים יותר, ושכל ארבעת הדגמים ישלבו במערך הצילום האחורי חיישן LiDAR לאיסוף עומק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully