וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנבידיה ישראל תממן לעובדיה הליכי פונדקאות ואימוץ

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 11:35

ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי תתמוך בהליכי הורות אלטרנטיבית, כולל פונדקאות ואימוץ, בארץ ובחו"ל. "לא יהיו פה עובד או עובדת שירצו להיות הורים ויוותרו על החלום מסיבה כלכלית"

מטה החברה בישראל. אנבידיה,
מטה החברה בישראל/אנבידיה

ענקית הטכנולוגיה אנבידיה (NVIDIA), המפתחת שבבים ופלטפורמות בינה מלאכותית לשלל תעשיות ושווקים, הכריזה אמש (רביעי) כי החל מ -2021, החברה תממן באופן מלא וללא מגבלות את כל ההוצאות המוכרות להליכי פונדקאות לכל אחד מ-2,500 עובדיה ללא הבחנה במגדר, נטייה מינית או מצב משפחתי. כמו כן הודיעה החברה שתממן כל הליך הורות אלטרנטיבי בו חפצים עובדיה, כמו תהליכי אימוץ.

"הזכות להורות היא זכות בסיסית ואנחנו שמחים להכריז על המהלך במיוחד עכשיו, בחודש הגאווה", אמר עו"ד גדעון רוזנברג, ראש מערך משאבי האנוש באנבידיה ישראל. "לא יהיו פה עובד או עובדת שירצו להיות הורים ויוותרו על החלום מסיבה כלכלית. אני קורא לעוד חברות במשק הישראלי לנקוט בצעדים דומים".

הצעד החשוב של אנבידיה מגיע לאחר שביולי 2018 עבר התיקון לחוק הפונדקאות שאפשר לנשים ללא בן זוג, שאינן יכולות לשאת הריון עקב נסיבות רפואיות, ללדת באמצעות אם פונדקאית. במקור התיקון היה אמור להכליל גם גברים מהקהילה הגאה, אולם הסעיף הזה נפסל במהלך שעורר סערה ציבורית.

כבר אז הודיעה החברה על מענק של 60 אלף שקל ותוספת חודש חופשת לידה לכל עובד או עובדת בהליך פונדקאות, וכעת היא מרחיבה את התמיכה ומסירה את המגבלה הכספית על מימון ההליך היקר ותעניק החזר מימון מלא וללא תקרת עלות.

אנבידיה מעסיקה כיום בישראל למעלה מ-2,500 עובדים, לאחר רכישת מלאנוקס, והיא אחד המעסיקים הגדולים והמשמעותיים ביותר בשוק ההייטק המקומי. עובדי אנבידיה בישראל פזורים בשבעה מרכזי פיתוח: יקנעם, תל אביב, רעננה, ירושלים, באר שבע, קריית גת ותל חי. מרכז הפיתוח של אנבידיה בישראל הוא אחד הגדולים ביותר של החברה מחוץ לארה"ב ומצטרף למספר מצומצם של מדינות מסביב לעולם בהן בחרה אנבידיה להקים פעילות מו"פ ענפה.

  • עוד באותו נושא:
  • nvidia

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully