וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שצפוי לנו הערב באירוע ההכרזה של מיקרוסופט

עודכן לאחרונה: 24.6.2021 / 14:35

ענקית התוכנה תחשוף את הדור הבא של מערכת ההפעלה הפופולרית, עם שינוי עיצובי היסטורי, לצד כמה שדרוגים בצד הטכני. אז מה יהיו החידושים שאנחנו עשויים לראות? עשינו לכם סדר

עדכון אוקטובר של ווינדוס 10/מיקרוסופט

היום בשעה 18:00 (שעון ישראל) צפויה מיקרוסופט להכריז על הגירסה החדשה של ווינדוס, שתיקרא ככל הנראה ווינדוס 11. על אף שמרבית הפרטים כבר דלפו בסרטונים ובגירסה שלמה שדלפה לרשת בשבוע שעבר, ישנם עדיין כמה פרטים שלא ידועים. אבל הנה הדברים שנוכל לצפות להם הערב.

מיקרוסופט אמנם מציגה את ווינדוס 11 כשינוי טוטאלי, אבל בפועל מדובר בעיקר בניקיון של ווינדוס 10, שיפור זרימת העבודה ועיצוב מחדש של הממשק. ראשית, אמרו שלום לאריחים החיים בתפריט ההתחל, הם עומדים להתחלף באייקונים סטטיים, פשוט וקלאסי.

עיצוב חדש. Windows 11. sdra_owen/Baidu,
עיצוב חדש. Windows 11/sdra_owen/Baidu

שינוי דרסטי נוסף בממשק הוא הזזה היסטורית של כפתור ההתחל מהפינה - למרכז סרגל היישומים, דבר שלא קרה מאז בערך ווינדוס 95 שהציגה לנו את כפתור ההתחל, שנמצא שם, ובכן, כמעט 30 שנה.

מלבד זאת, כל התחושה והעיצוב עומדים להזכיר יותר את הממשק של OSX מבית אפל המתחרה, כולל סרגל היישומים. עוד יש לצפות ולראות מנהל קבצים חדש, עם תיקיות צבעוניות לכל סוג תיקיה, כדי להקל עלינו במיון של התיקיות בעין. וכן, יש גם צליל הפעלה חדש לווינדוס 11.

עוד עדכונים בשידור חי אפשר למצוא גם בעמוד האינסטגרם

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ווינדוס 11. מיקרוסופט,
ווינדוס 11/מיקרוסופט

מתיחת פנים משמעותית

בצד הטכני חומרתי יותר, על אף שעדיין מדובר למעשה בווינדוס 10, מיקרוסופט עומדת לטפל בגירסה החדשה בכמה נקודות כואבות שהוזנחו מזה הרבה זמן. ראשית, חנות היישומים עומדת לעבור מתיחת פנים משמעותית ולקבל עיצוב חדש שנדרש ממזמן.

כמו כן, תבצע מיקרוסופט שינוי בעמלה שהיא גובה ממפתחים - כולל האפשרות להריץ פלטפורמות תשלום צד שלישי בתוך יישומים, משהו שאפל המתחרה לא עושה, והביא בין השאר, לסכסוך המתוקשר שלה עם EPIC, יוצרת פורטנייט. עוד בצד החומרתי, ווינדוס 11 עומדת לטפל טוב יותר בריבוי מסכים, עוד עניין שדרש טיפול.

מה שעדיין לא ידוע וכנראה ייחשף הערב הוא העתיד של התוכנות והשירותים הנלווים לווינדוס כמו אופיס, ושירות XBOX. ההכרזה תחל, כאמור, הערב ב-18:00 שעוננו, וכמובן שנעקוב ונדווח כאן. מי שרוצה לצפות בה יכול לעשות זאת גם באתר מיקרוסופט או בערוץ של מיקרוסופט ביוטיוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully