וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלגרם מאפשרת לבצע שיחות וידאו קבוצתיות

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 10:57

זום, מאחוריך: מעתה, יוכלו משתמשים לנהל שיחות וידאו של עד 30 משתתפים דרך האפליקציה. "שיפרנו את הפחתת הרעשים כדי לשמור על סאונד ברור, גם אם אתם אוכלים משהו קריספי", אמרו בחברה

שיחות וידאו קבוצתיות בטלגרם/טלגרם

אחרי המתנה ארוכה, בעדכון חדש שיצא לאפליקציית ההודעות הפופולרית טלגרם (Telegram), נוספה האפשרות לבצע שיחות וידאו קבוצתיות - עד 30 משתתפים. הפיצ'ר זמין למשתמשי האפליקציה ב-iOS, באנדרואיד ובמחשב.

עתה, משתמשים יכולים לקיים שיחות וידאו מרובות משתתפים, ואף לשתף את המסך עם חברים - בדיוק כמו בזום. איך זה עובד? ברגע שתצטרפו לשיחה קולית תוכלו להפוך אותה לשיחת וידאו קבוצתית בלחיצה. לאחר מכן, ניתן לנעוץ חלונות שיחה במסך הראשי, במקרה שחברים נוספים מצטרפים לשיחה.

שיחות וידאו בטלגרם. טלגרם,
שיחות וידאו בטלגרם/טלגרם

במסכים גדולים יותר - כמו טאבלט או מחשב, התצוגה תהיה רחבה וטובה יותר, וניתן להעביר את חלוניות השיחה לתפריט צידי ואף לצפות בכל השיחות בתצוגה מפוצלת. לדברי טלגרם, בהמשך ניתן יהיה לקיים שיחה עם יותר מ-30 משתתפים.

כמו כן, גם אם אתם יושבים באופן-ספייס רועש או בבית קפה, עדיין ישמעו אתכם היטב בעזרת הפחתת רעשי רקע. "שיפרנו את הפחתת הרעשים בצ'אטים קוליים כדי לשמור על סאונד ברור של כולם, גם אם אתם אוכלים משהו קריספי", הסבירו בטלגרם.

  • עוד באותו נושא:
  • טלגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully