וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית הסלולר הסינית vivo בדרכה לישראל

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 8:43

לפי דיווחים ברשת, המותג צפוי להגיע בקרוב לשוק המקומי ביבוא רשמי. מדובר באחת מ-7 יצרניות המובייל הגדולות בעולם, שהיא גם חלק מתאגיד סיני שבבעלותו חברות אחרות שכבר נמכרות בארץ

ענקית הסלולר vivo. יחצ,
ענקית הסלולר vivo/יחצ

חברת ויוו (vivo) הסינית בדרכה לישראל, ומנהלת מגעים עם היבואנית בנדא מגנטיק שתשמש כנציגתה הרשמית בארץ - כך עולה מדיווחים בבלוגי טכנולוגיה ישראלים. המותג הוא חלק מתאגיד BBK הסיני - תחתיו נמצאים חברות מוכרות אחרות כמו רילמי (realme), וואן פלוס (OnePlus) ו-OPPO שכבר נמכרים בארץ.

אותם דיווחים מתבססים על עמוד אינסטגרם רשמי שנפתח לאחרונה תחת השם Vivo_Israel, כאשר בין העוקבים ניתן למצוא את הדף הרשמי של בנדא מגנטיק, לצד דמויות מפתח נוספות בחברה. בפנייה של וואלה! טכנולוגיה לחברה נמסר: "אין תגובה".

עמוד האינסטגרם vivo_israel. צילום מסך, צילום מסך
עמוד האינסטגרם vivo_israel/צילום מסך, צילום מסך

כמו המותגים האחרים בתאגיד BBK שנמכרים בישראל, רשימת הדגמים שתמכור vivo בארץ עשויה להיות מגוונת, אולם ניתן להעריך שתעדיף בשלב ראשון לפנות לשווקי הביניים שבהם הביקוש גבוה יותר. מכשיר הדגל האחרון של החברה הוא Vivo X60 Pro Plus, שמגיע עם מעבד Snapdragon 888.

היצרנית הסינית היא אחת מהוותיקות בשוק, והיא החלה למכור טלפונים ב-2009. נכון ל-2020, החברה מדורגת בין 7 יצרניות הסלולר הגדולות ביותר בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • VIVO

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully