וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג חשפה את הממשק החדש לשעונים חכמים

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 13:33

אחרי שנטשה את Tizen, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הציגה את גרסה חדשה, המבוססת על Wear OS של גוגל. בין החידושים: קו עיצובי אחיד ואפשרות לעיצוב רקעים באופן עצמאי

One UI Watch של סמסונג/סמסונג

במהלך תערוכת MWC 2021 שנפתחה אתמול (שני) באופן מקוון, הכריזה סמסונג על ממשק המשתמש החדש שלה לשעונים - One UI Watch, שרץ על גבי מערכת ה-Wear OS של גוגל. בניגוד לשמועות, החברה לא חשפה את ה-Galaxy Watch 4, שיגיע כנראה רק בהמשך השנה.

ממשק המשתמש עוצב מחדש ושואב את השפה העיצובית של כיסוי מערכת ההפעלה של סמסונג עבור מכשירי אנדרואיד - ה-One UI, מהתפריטים ועד האייקונים. חידוש מרענן נוסף, בדומה ל-Apple Watch, הוא כאשר תתקינו אפליקציה במכשיר שתואמת לשעונים חכמים - היא תתוקן באופן אוטומטי גם בשעון.

בנוסף, אזורי זמן שונים שהוגדרו בסמארטפון יסונכרנו באופן אוטומטי בשעון. כמו כן, סמסונג הציגה גם כלי חדש, שיהיה זמין למפתחי אנדרואיד בהמשך השנה, ויאפשר למפתחים לעצב רקעים (Watch Face) חדשים לשעון באופן פשוט.

בכך, סמסונג נוטשת את Tizen, מערכת ההפעלה העצמאית שלה לשעונים חכמים, כאשר המטרה היא ליצור מעין איחוד בין כלל המוצרים שלה - סמארטפונים, שעונים וטאבלטים.

יש לכם שאלות לכתב? מוזמנים לפנות אליו באמצעות חשבון האינסטגרם שלו

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully