וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם: בקרוב גם אתם תוכלו לצרף לינק בסטורי

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 11:23

הרשת החברתית החלה בניסוי שיאפשר לכולם להוסיף קישור לתוכן חיצוני. עד כה האפשרות ניתנה רק למשתמשים שאומתו באמצעות תג אימות כחול או הגיעו ליותר מעשרת אלפים עוקבים

אינסטגרם. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אינסטגרם/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

רוצים לצרף לינק לסטורי? בקרוב גם אתם תוכלו: אינסטגרם החלה לבחון מדבקה חדשה (סטיקר) שתוביל את העוקבים לתוכן חיצוני בלחיצה - גם אם אין לכם יותר מ-10,000 עוקבים או תג אימות כחול, כך לפי דיווח באתר The Verge.

ישאל שאה (Vishal Shah), מנהל מוצר ברשת החברתית, סיפר ל-The Verge כי הפיצ'ר החדש נמצא בשלבי בדיקה "על מנת לבדוק כיצד אנשים משתמשים בקישורים באפליקציה". כמו כן, שאה מציין כי בחברה יצפו בלינקים שאנשים מפרסמים ופיקוח מפני מידע שגוי וספאם.

מדבקה חדשה. אינסטגרם,
מדבקה חדשה/אינסטגרם

יחד עם זאת, לדבריו, "המדבקות משתלבות בצורה טובה יותר בפלטפורמה". והיתרונות, כמובן, די ברורים - האפשרות לשתף קישורים בסטורי תהפוך לשוויונית יותר ותמנע את הבידול בין משתמשים. רוצים לבדוק אם גם אתם בין הנסיינים?

כנסו לסטורי, בחרו סרטון או תמונה, ולאחר מכן לחצו על סמל המדבקה (סטיקרים) בפינה השמאלית העליונה. כעת, חפשו את הכפתור המכונה "LINK" בצבעים כחול ולבן.

כאמור, מדובר במבחן קטן, כך שהרשת החברתית לא תשתנה במהירות בן לילה, אך ייתכן כי כמו ברוב המקרים, גם הפעם הפיצ'ר החדש יעשה את דרכו בשלב מסוים לכלל המשתמשים.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully