וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקטוק תאפשר יצירת סרטונים של עד שלוש דקות

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 15:10

משתדרגת: הרשת החברתית הסינית הודיעה כי השינוי יגיע לכלל המשתמשים בשבועות הקרובים. "סוללים את הדרך עבור עוד מספרים סיפורים ועוד צורות מגוונות של תוכן ובידור"

טיקטוק. ShutterStock
טיקטוק/ShutterStock

טיקטוק הודיעה היום (חמישי) על חידוש בפורמט שאיפיין אותה מאז הקמתה ותאפשר להקליט ולשתף סרטונים באורך של עד שלוש דקות - ולא 15 שניות או דקה כפי שהיה עד כה. התכונה החדשה תהפוך לזמינה לכל חברי הקהילה בשבועות הקרובים.

"הקהילה שלנו הגדירה מחדש את הביטוי 'בפחות מ- 60 שניות', ואנו שמחים לראות כיצד אנשים ממשיכים לבדר ולעורר השראה בפרק זמן של מספר שניות שפותח עולם של אפשרויות יצירתיות", אמר דרו קירכהוף, מנהל מוצר בטיקטוק.

"יש כל כך הרבה דברים שיכולים לקרות ברגע של טיקטוק - מחזות זמר שקמים לתחייה, שירי פיראטים עתיקים שמקבלים גרסאות חדשות, מתכוני פסטה שמחסלים את מלאי גבינות הפטה ברחבי העולם וקאמבאק של להיטים בני שלושה עשורים תוך גלישה על סקייטבורד. כעת אנו מאפשרים לחברי הקהילה הגלובלית שלנו ליצור סרטונים ארוכים יותר וסוללים את הדרך עבור עוד מספרים סיפורים ועוד צורות מגוונות של תוכן ובידור בטיקטוק", הוסיף קירכהוף.

בחברה מציינים, כי ההתמקדות כעת היא במתן כלים מגוונים לחברי הקהילה הגלובלית כדי לאפשר להם להביע את היצירתיות שלהם ללא הגבלה. "היכולת ליצור סרטונים באורך של עד שלוש דקות נותנת מענה לצרכים של יוצרים, שנאלצו לחלק את התוכן שיצרו ושיתפו בפלטפורמה למספר חלקים", כתבו.

אתמול הודיעה טיקטוק כי ברבעון הראשון של 2021 (מינואר עד סוף מרס) הסירה 61.9 מיליון סרטונים מהפלטפורמה בשל הפרת כללי הקהילה או תנאי השימוש - כאחוז מכל הסרטונים שעלו בתקופה המדוברת.

91.3 אחוזים מהסרטונים הללו זוהו והוסרו על ידי מערכות הניטור האוטומטיות וצוותי סינון התוכן האנושיים עוד לפני שמישהו מחברי הקהילה דיווח עליהם, ו-81.8 אחוזים מהם זוהו והוסרו עוד בטרם מישהו צפה בהם כלל. 93.1 אחוזים מהסרטונים הללו זוהו והוסרו תוך 24 שעות מרגע עלייתם לאוויר.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully