וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף תאריך ההכרזה של ה-Galaxy הבא של סמסונג

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 15:51

פתחו יומנים: ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית תקיים אירוע מיוחד בחודש הבא. לפי הדיווח, אנחנו צפויים לראות שני סמארטפונים מתקפלים, אוזניות ושעון חכם חדש. כל הפרטים

סמסונג. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
סמסונג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סמסונג צפויה לקיים אירוע Unpacked ב-11 באוגוסט, בו היא תכריז על שורה של מוצרים חדשים - כך לפי דיווח שמגיע מהאתר הדרום קוריאני Ddaily. בשל מגפת הקורונה וכיאה לתקופה, הכנס יתקיים ללא קהל ויועבר בשידור חי.

לפי הערכות, ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית עשויה לחשוף שני סמארטפונים מתקפלים חדשים - ה-Galaxy Z Fold 3 וה-Galaxy Z Flip 3, לצד ה-Galaxy Buds 2 - האוזניות האלחוטיות של החברה, והדור הבא של השעון החכם - ה-Galaxy Watch 4.

ה-Galaxy Z Fold 3. 91Mobiles,
ה-Galaxy Z Fold 3/91Mobiles

ממה שידוע עד כה, שני המתקפלים צפויים להגיע עם מעבד Snapdragon 888 של קוואלקום ומסך AMOLED בקצב רענון של 120 הרץ. דגם ה-Galaxy Z Fold 3 צפוי לשלב מסך בגודל 7.6 אינץ' במצב פתוח, בעוד שדגם ה-Z Flip 3 עשוי להגיע עם מסך ראשי בגודל של 6.7 אינץ'.

יש לכם שאלות לכתב? מוזמנים לפנות אליו באמצעות חשבון האינסטגרם שלו

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
galaxy watch 4. Android Headlines,
galaxy watch 4/Android Headlines

ככל הנראה, ה-Galaxy Watch 4 יכלול עיצוב חדש עם מסגרת שטוחה, ויהיה זמין בשלושה גדלים שונים - 42 מ"מ, 44 מ"מ ו-46 מ"מ. בנוסף, האוזניות האלחוטיות של סמסונג, ה-Galaxy Buds 2, יגיעו בעיצוב חדש ומעוגל יותר ובארבעה צבעים שונים (לבן, שחור, ירוק וסגול).

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully