וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איידיגיטל משיקה תוכנית הרחבת אחריות לשברי מסך באייפון

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 11:00

במסגרת השירות, המשווקת הרשמית של אפל בישראל תאפשר לכל אחד לתקן את המכשיר, גם אם אינו נקנה אצלה. המחירים: החל מ-420 שקלים, לא כולל השתתפות עצמית. כל הפרטים

אייפון 12. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
אייפון 12/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

איידיגיטל השיקה הבוקר (שלישי) תוכנית הרחבת אחריות - iDigital Care, המכסה שברי מסך באייפון. התוכנית מאפשרת החלפת שני מסכים שבורים במסכי אפל מקוריים בשנה, בהשתתפות עצמית של 199 שקלים.

לראשונה, איידיגיטל תאפשר לרכוש את הרחבת האחריות גם ללקוחות שלא רכשו אצלה את המכשיר (אם דגמים אלו נמכרים בארץ). תוכנית זו מצטרפת לשירות שהשיקה החברה לאחרונה - החלפת מסכי אייפון למסכים מקוריים בתוך שעתיים.

כמו כן, על פי אפל, תיקון מסך במעבדה לא רשמית מבטלת את אחריות היצרן על המסך. בנוסך, החלפה במסך שאינו מקורי עשויה להביא לפגום בתפקוד התצוגה, בבהירות המסך ותצוגת הצבעים שלו, ביצועים ירודים של ה-Multi Touch ואף באטימות שלו למים ולכלוך - דבר העלול להביא לקורוזיה במכשיר והשבתתו עקב כך.

אייפון 12 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
החל מ-420 שקלים, לא כולל עוד 199 שקלים השתתפות עצמית/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

"ממחקרים שערכנו, עלה כי התיקון הנפוץ ביותר בעולם האייפונים הוא שבר מסך", אומרת איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית איידיגיטל. "כ-10% ממחזיקי האייפון חוו שבר מסך בשנה האחרונה. תיקוני המסך, במיוחד בדגמים החדשים, יכולים להגיע להוצאה גדולה".

"כמעבדה רשמית של אפל חשוב לנו לתת את הפתרון המקצועי ביותר ולכן התיקון נעשה בחלקים מקוריים בלבד המבטיחים את המשך הפעילות התקינה של המכשיר וגם שומר על אחריות היצרן, זאת בניגוד להצעות אחרות שניתן למצוא בשוק, עם החלפה למסך שאינו מקורי או משומש", הוסיפה צרפתי-רוזן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מחירים

  • אייפון 11 - 420 שקלים
  • אייפון SE דגם 2020 - 380 שקלים
  • אייפון 12 מיני - 450 שקלים
  • אייפון 12 - 480 שקלים
  • אייפון פרו - 500 שקלים
  • אייפון 12 פרו מקס - 550 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully