וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לאלגוריתם: שינוי ענק הגיע לפייסבוק

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 10:24

הרשת החברתית מוסיפה שני תזרימי חדשות לפלטפורמה ומאפשרת לכם לתעדף את הפוסטים שתראו בפיד. מדובר בשינוי משמעותי שישנה את הדרך שבה אנחנו צורכים את התוכן. כך זה נראה

פייסבוק. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פייסבוק/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אחרי ניסוי מוצלח אצל מספר מצומצם של משתמשים, פייסבוק החלה לעדכן את הפלטפורמה לכולם ומאפשרת לתעדף את הפוסטים שיוצגו לכם באמצעות הוספה של שני תזרימי חדשות (פידים) חדשים - "מועדפים" (Favorites) ו"אחרונים" (Recent). מדובר באחד השינויים המשמעותיים ברשת החברתית בעשור האחרון.

בין תזרימי החדשות ניתן לעבור באמצעות הלשוניות בראש המסך - באפליקציה או בדפדפן. איך זה עובד? לחיצה על "מועדפים" תציג לכם בסדר כרונולוגי את הפוסטים של החברים או הדפים שהוספתם לרשימת המועדפים שלכם. אם תבחרו ב"אחרונים" יופיעו לכם הפרסומים האחרונים - לא סינון.

פייסבוק. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
כך זה נראה במובייל/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך
פייסבוק. צילום מסך, וואלה! טכנולוגיה
וכך זה נראה בדסקטופ/וואלה! טכנולוגיה, צילום מסך

חשוב לציין כי תצוגת הפוסטים האחרונים קיימת כבר מספר שנים, אך פייסבוק "הסתירה" את האפשרות בתוך התפריטים. כעת, האפשרות הזאת יוצאת החוצה ומקבלת מקום מרכזי יותר. ככל הנראה, ההחלטה לפצל את תזרימי החדשות נמצאת בביקורת כלפי הרשת החברתית על כך שהאלגוריתם מתעדף הצגת מודעות על פני תוכן של משתמשים.

העדכון שוחרר באופן רשמי לכל הפלטפורמות - דפדפן (דסקטופ), אנדרואיד ו-iOS, ועשוי להגיע בהדרגה לכלל המשתמשים. כמו כן, ייתכן שאצל חלק מכם האפשרות הזו קיימת כבר מספר חודשים כחלק מניסוי.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully