וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתול ענק הופיע באמצע טוקיו - וזה מלהיב ומפחיד

עודכן לאחרונה: 7.7.2021 / 12:49

חתול בגובה 6 מטרים שמיילל לעבר העוברים ושבים מופיע על מסך פרסומות ענק במרכז קניות - בכדי להציג את יכולות התלת ממד שלו. צופים רבים התרשמו מאוד, אבל היו כאלה שראו אותו בזוית אחרת והתאכזבו

חמישה דברים שלא ידעתם על חתולים/מערכת וואלה! news

האם זה באמת חתול בגובה 6 מטרים שמבלה לו בחלל הפנוי של מרכז קניות יפני? אל תאמינו למה שהעיניים שלכם רואות. חתול תלת ממדי ענק ואמיתי למראה הופיע על שלט חוצות בטוקיו, שם הוא מתנשא מעל אחת מתחנות הרכבת העמוסות ביותר בעיר.

חתול תלת ממדי בטוקיו. Yunika, אתר רשמי
חתול תלת ממדי בטוקיו/אתר רשמי, Yunika

החתול ההיפר-ריאליסטי, המוצג בין פרסומות, מתעורר לחיים על גבי מסך LED מעוקל בגודל 150 מ"ר ברובע שינג'וקו. התצוגה ברזולוציית 4K מראה את החתול מסתובב ומבלה לו גבוה מעל כולם בזמן שהוא מיילל בקול. הוא מופיע שם בין מודעות הפרסומות השונות מהשעה 7 בבוקר ועד 1 בלילה, כשהסרטון משתנה לאורך כל היום. בבוקר הוא נראה מתעורר מבוהל, אחר הצהריים ניתן לראות אותו עומד ומיילל לעבר העוברים ושבים ובערב הוא נשכב ונרדם כשראשו מונח על כפותיו.

תודו שזה נראה מגניב

התצוגה שאמורה להציג פרסומות בתלת ממד אמנם לא הושקה רשמית עד 12 ביולי, אך שידורי המבחן מתקיימים מאז החודש שעבר והחתול כבר משך תשומת לב רבה ברשת, שם ציינו שהסרטון מופיע בתלת מימד רק מצד אחד מסוים של הרחוב. יש שידור וידאו חי של לוח המודעות ביוטיוב, אבל אל תצפו לראות משהו תלת מימדי שם. לא רק שהחתול מופיע רק מעת לעת בין מודעות רגילות כרגע, בשידור החי הוא מופיע בזווית שלא נראית מחמיאה לאפקט וזה נראה די מאכזב.

עוד בוואלה!

הדבר הבא? סמארטפון עם רחפן זעיר שיצלם אתכם

לכתבה המלאה

קצת מאכזב מהזוית הזו

בהודעה לעיתונות הזהירו בעלי המסך כי אפקט התלת-ממד תלוי מאוד בזווית הצפייה.

שלט החוצות עם החתול הענק ממוקם מעל היציאה המזרחית של תחנת הרכבת שינג'וקו, אזור המלא במרכזי קניות ועסקים עמוסים ולפחות 190,000 איש עוברים מול המסך בכל יום.

גולשים רבים התלהבו מהטכנלוגיה ורבים ציינו שנראה שאנחנו מתקרבים לעולם סרטי המדע הבדיוני כמו "בלייד ראנר" ו"חזרה לעתיד". גולש אחד ברדיט סיכם: "תאר לעצמך שאתה יוצא מהכלא אחרי 20 שנה ואתה רואה את זה בדרך הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully