וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות נמשכת: פרטנר משיקה מהירות גלישה של עד 3 גיגה-ביט

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 11:38

הקצב החדש זמין בכל מקום בו קיימת תשתית הסיבים של החברה. השירות יעלה 259 שקלים בחודש ולא תגבה מהלקוחות דמי התקנה. הערב יעלה קמפיין חדש בכיכובו של הזמר סטטיק

הקמפיין החדש של פרטנר בכיכובו של סטטיק/יחצ

פרטנר הודיעה היום (חמישי) על השקה של חבילה חדשה בתשתית הסיבים האופטיים שלה - עם מהירות הורדה של עד 3 גיגה-ביט. המהירות החדשה זמינה בכל מקום בו קיימת תשתית פרטנר פייבר, להצטרפות ללא עלות התקנה.

החבילה תוצע במחיר חודשי של 259 שקלים לתשתית ולספק, לא כולל ציוד שניתן לרכוש או לשכור בנפרד מפרטנר. לשם השוואה, חבילה במהירות של עד 1 גיגה-ביט מוצעת עבור 120 שקלים בחודש. כמו כן, ניתן להשתמש בציוד פרטי לצורך החיבור.

"פרטנר מקדמת את ישראל במדדים העולמיים לפרישת סיבים אופטיים, ואנחנו שמחים על כך שהשוק הולך אחרינו, לטובת סטארט אפ ניישן כולה", אמר תמיר אמר, המשנה למנכ"ל פרטנר ומנהל פעילות הסיבים. "המרוויחים הגדולים הם צרכני התקשורת, והיום, יש לפרטנר יותר לקוחות סיבים מלכל חברה אחרת בישראל".

פרטנר. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
החבילה תוצע במחיר חודשי של 259 שקלים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

"נפעל לאפשר לכל אחד ואחת לשדרג לפרייבט פייבר, כפי שעשינו בנהריה, אילת, שדרות, באר שבע, אשדוד, חיפה, קריית מוצקין, עפולה, ירושלים, תל אביב, ראשון לציון, פתח תקווה ובעוד עשרות ערים", הוסיף אמר.

הערב יעלה קמפיין נרחב בכיכובו של סטטיק (לירז רוסו), שמברך בשירה וריקודים את הסיבים המאחרים ב"בוקר טובבבבב...". במרכז הקמפיין, מציג סטטיק את ה'פרייבט פייבר', סיב פרטי עד הבית של פרטנר, לעומת הסיב ה'רגיל' של המתחרים, שאותו הלקוחות חולקים עם השכנים.

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully