וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירה: OnePlus Nord CE 5G - מלך מכשירי הביניים

עודכן לאחרונה: 2.4.2022 / 0:37

יש לו מסך OLED, תוכלו לטעון אותו מ-0% ל-50% בכ-20 דקות והוא נמכר בפחות מ-2,000 שקלים: בדקנו את המכשיר החדש של של היצרנית הסינית הפופולרית וחזרנו עם מסקנה ברורה - מדובר בסמארטפון הביניים המשתלם ביותר כרגע, על אף שיש לו כמה פשרות

OnePlus Nord CE 5G. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
OnePlus Nord CE 5G/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בשנים האחרונות, בניסיון חוזר להשיב את הקהל האבוד שעבר למתחרות שמציעות מכשירים זולים יותר, ממשיכה OnePlus להרחיב את סדרת המכשירים המוזלים שלה - Nord, ובחודש שעבר חשפה את ה-OnePlus Nord CE 5G, דגם ביניים חדש שמוצע תמורת מחיר של 1,599 שקלים בלבד.

האם הדגם החדש יכול להוות איום על השחקניות האחרות בשוק הסלולר המקומי? קיבלנו לידנו את ה-OnePlus Nord CE 5G מהיבואן הרשמי של החברה בישראל, סל נאו, וחזרנו עם כמה סקנות שכדאי מאוד שתדעו.

עיצוב

באופן לא מפתיע, ה-Nord CE 5G לא מחדש יותר מדי עיצובית והוא נראה כמו עוד סמארטפון של וואן פלוס. הוא נוח לאחיזה ביד אחת, בשונה מלא מעט מכשירים בקטגוריה, וכולל מסך איכותי מאוד OLED איכותי מאוד מקצה-לקצה עם שוליים דקיקים בגודל 6.43 אינץ.

הגב עשוי מפלסטיק מבריק ונאה למראה שתופס בקלות טביעות אצבע (אז כדאי מאוד להשתמש בכיסוי שמגיע באריזה). נוסף על כך, הוא גם די קל (170 גרם) - כך שהוא גם לא מכביד על ההליכה בזמן שהוא נמצא בכיס.

בחלקו התחתון של המכשיר תוכלו למצוא שקע טעינה מסוג USB C, כאשר אם עדיין לא עברתם לאוזניות אלחוטיות (היי, אנחנו בשנת 2021) ודאי תשמח לדעת שיש שקע אוזניות 3.5 מ"מ. כפתורי הווליום נמצאים בצידו השמאלי, ובצידו הימני ממוקם כפתור הנעילה\הפעלה.

ה-Nord CE 5G. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-Nord CE 5G/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ממשק וביצועים

בכל הנוגע לחומרה, התמורה למחיר בהחלט מפתיעה. ה-OnePlus Nord CE 5G (כן, השם ארוך ומעצבן) מצויד בחומרה מחמיאה ומגיע עם מעבד Snapdragon 750G של קוואלקום, לצד 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM). התוצאות לא מפתיעות - המפרט הטכני מאפשר לבצע פעולות בקלילות וללא גמגומים בשימוש שוטף במכשיר.

את נעילת המכשיר אפשר לפתוח באמצעות סורק טביעות אצבע אופטי הממוקם מתחת לפני המסך (ומאיר את האצבע). כמו כן, יתרון נוסף שחשוב לשים אליו הוא מערכת ההפעלה אנדרואיד 11, אשר מגיעה למשתמשי החברה כשהיא לובשת את ממשק המשתמש OxygenOS 11, שמשלבת תפריטים נקיים יותר ופחות עמוסים בהשוואה למתחרות.

חשוב להדגיש: קיימת גרסה נוספת של המכשיר עם 8 גיגה-בייט זיכרון עבודה, שנמכרת ב-1,399 שקלים.

OnePlus Nord CE 5G. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מגיע עם 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סוללה גדולה - טעינה סופר מהירה

כמו מכשירי ביניים אחרים בשוק המובייל, גם ה-Nord CE 5G מגיע עם תמיכה בטעינה מהירה, ובבדיקה שעשיתי הצלחתי לטעון את המכשיר מ-0% ל-50% בפחות מ-20 דקות. וחשוב לזכור: מדובר בסוללה בקיבולת 4,500 מיליאמפר-שעה.

ביום רגיל איתו, אחרי בערך 12 שעות של שימוש - שכלל וואטסאפ, מיילים, רשתות וחברתיות ויוטיוב - הסוללה עמדה על כ-40%. מנגד, אחת הפשרות במכשיר זול כל כך הוא שלא תמצאו כאן טעינה אלחוטית.

OnePlus Nord CE 5G. וואלה! טכנולוגיה
טעינה מ-0% ל-50% בפחות מ-20 דקות/וואלה! טכנולוגיה

3 מצלמות

מערך הצילום של ה-OnePlus Nord CE 5G כולל שלושה חיישנים, כאשר המצלמה הראשית היא ברזולוציית 64 מגה-פיקסל, החיישן השני מגיע באיכות של 8 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה, והעדשה השלישית היא ברזולוציה של 2 מגה-פיקסל ומיועדת לצילום עומק.

צילום עם ה-OnePlus Nord CE 5G. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום באור יום עם ה-OnePlus Nord CE 5G/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום עם ה-OnePlus Nord CE 5G. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום עם ה-OnePlus Nord CE 5G/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום עם ה-OnePlus Nord CE 5G. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום עם ה-OnePlus Nord CE 5G/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

באור יום מדובר בתמונות לא רעות, אך עדיין עם כמה מגבלות של צבעים שמרגישים מעט חיוורים ודהויים. כמו כן, במקומות סגורים, גם כאלו עם תאורה טבעית מועטה, מקבלים חוויה בינונית עד מאכזבת, עם צילומים מגורענים.

מנגד, מצלמת הסלפי, שמגיעה עם חיישן בודד ברזולוציה של 16 מגה-פיקסל, הצליחה להפתיע עם תמונות טובות גם בתאורה טבעית מועטה. בנוסף, אפקט הבוקה לטשטוש הרקע סביב המצולם נראה די טוב.

בשורה התחתונה

כמו תמיד, וואן פלוס עשתה עבודה מעולה בלהוכיח שלא צריך לשלם אלפי שקלים כדי לקבל מכשיר שנראה טוב, לצד ביצועים נהדרים. ה-Nord CE 5G הוא מכשיר הביניים המשתלם ביותר בשוק, ובעיקר למי שמתעקש לעבור ל-5G, על אף שמערך הצילום מעט מאכזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully