וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב משיקה את Shorts בישראל - מתחרה נוספת לטיקטוק

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 13:01

הפיצ'ר של ענקית הווידאו הושק כבר ב-26 מדינות וחצה את רף ה-6.5 מיליארד צפיות יומיות. בנוסף, החברה הכריזה על קרן של כ-100 מיליון דולר כתגמול ליוצרים. "יקח לנו זמן עד שזה יעבוד נכון ואנחנו רק בהתחלה"

Shorts. ShutterStock
Shorts/ShutterStock

יוטיוב (YouTube) משיקה היום (שני) בישראל את גרסת הבטא של Shorts - שירות וידאו חדש המאפשר ליצור סרטונים קצרים באורך של עד 60 שניות עם מוסיקה ואפקטים שונים, בדומה לטיקטוק. הפיצ'ר, שהיה זמין עד עבור מספר מצומצם של משתמשים בארץ, הושק כבר ב-26 מדינות וחצה את רף ה-6.5 מיליארד צפיות יומיות.

גרסת הבטא של Shorts תהיה זמינה לכל המשתמשים בישראל עד ליום רביעי, 14 ביולי, בתוך האפליקציה הראשית של יוטיוב. התכונות החדשות כוללות גם את האפשרות לדגום אודיו לא רק מסרטוני Shorts אחרים, אלא גם מכלל סרטוני יוטיוב, הכוללים מיליארדי סרטונים מרחבי העולם - מה שמאפשר למשתמשים מגוון רחב בהרבה.

במקביל להרחבה הבינלאומית של המוצר, Shorts כולל סט חדש של פיצ'רים - בהם אפשרות הוספת טקסט לנקודות מסוימות בסרטון והוספת כיתובים אוטומטית לקטע. כמו כן, ניתן להעלות סרטונים מתוך הגלריה בטלפון הנייד עם סרטונים שנוצרו באמצעות מצלמת וכן להוסיף פילטרים בסיסיים של תיקוני צבע. אפקטים נוספים ייחשפו בעתיד.

Shorts. יוטיוב,
Shorts/יוטיוב

"אנחנו רוצים שתהליך יצירת סרטוני Shorts יהיה קל ומהנה", אמר טוד שרמן, מנהל המוצר הגלובלי של יוטיוב Shorts. "ככל שנמשיך לבנות את Shorts, לצד היוצרים והאמנים שלנו, נוכל להוסיף עוד ועוד פיצ'רים שהמשתמשים יוכלו להתנסות בהם".

אמנים ויוצרים מתחום המוזיקה ייהנו מספריה ענקית של שירים בהם ניתן לעשות שימוש בסרטוני Shorts מלמעלה מ-250 חברות תקליטים ומפיצים מרחבי העולם, בהם קבוצת יוניברסל מיוזיק וחברות ההפצה שלה, סוני מיוזיק וחברות ההפצה שלה, וורנר מיוזיק גרופ ועוד.

בנוסף, המשתמשים יוכלו לגשת לקטע הקול המלא ששמעו בסרטון Shorts, לצפות בקליפ או ללמוד עוד על האמן. "אני יודע שיקח לנו זמן עד שזה יעבוד נכון ואנחנו רק בהתחלה. אנחנו מלאי ציפייה לתחילת השימוש של היוצרים ב-Shorts ובטוחים שהם יסייעו לנו לבנות חווית שימוש בסרטוני וידאו קצרים מהשורה הראשונה". הוסיף שרמן.

יחד עם זאת, ביוטיוב ציינו כי הם בוחנים דרכים שונות למוניטיזציה ב-Shorts ולתגמול יוצרים עבור התוכן שלהם. לאחרונה הכריזה החברה על קרן Shorts בהיקף של 100 מיליון דולר, שתופץ במהלך 2021- 2022.

יש לכם שאלות לכתב? פנו אליו באמצעות עמוד האינסטגרם שלו

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully