וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכת בעקבות אפל: פרטים חדשים על סדרת הפיקסל הבאה של גוגל

עודכן לאחרונה: 12.7.2021 / 12:15

כ-4 חודשים לקראת ההכרזה, ונראה כי רוב הפרטים על מכשירי הדגל הבאים של ענקית הטכנולוגיה כבר ידועים לנו. לראשונה החברה עשויה לשלב שבבים שהיא מפתחת בעצמה ומיועדים להחליף את מעבדי קוואלקום

פיקסל 6. Jon Prosser x RendersByIan,
פיקסל 6/Jon Prosser x RendersByIan

על סדרת ה-Pixel 6 גוגל צפויה להכריז רק בחודש אוקטובר, אלא שכמו בשנים קודמות, הכל כבר דלף החוצה עוד לפני ההכרזה הרשמית. ההדלפה הגדולה ביותר מגיעה מהיוטיובר ג'ון פרוסר (Jon Prosser), שטוען כי בידיו המפרטים המלאים של המכשירים החדשים.

לפי הפרסום של פרוסר, גוגל צפויה להציג שני דגמי סמארטפונים - Pixel 6 ו-Pixel 6 Pro. הדגם הרגיל צפוי לשלב מסך AMOLED בגודל 6.4 אינץ', לצד 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM), סוללה בקיבולת של 4614 מיליאמפר-שעה ומצלמה ראשית ברזולוציה של 50 מגה-פיקסל.

פיקסל 6. Jon Prosser x RendersByIan,
פיקסל 6/Jon Prosser x RendersByIan

הדגם המתקדם יותר צפוי להגיע עם מסך איכותי מסוג Plastic OLED בגודל 6.71 אינץ', 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, סוללה בקיבולת של 5000 מיליאמפר-שעה ומצלמה עם חיישן ברזולוציה של 50 מגה-פיקסל, בנוסך חיישן טלפוטו באיכות 48 מגה-פיקסל. כמו כן, שני המכשירים יריצו את מערכת ההפעלה אנדרואיד 12.

כמו כן, לראשונה סדרת ה-Pixel צפויה לשלב מערכת שבבים מבית גוגל - דבר שיוסיף לכוחה של החברה מול קוואלקום ומדיה-טק ששולטות באופן כמעט מוחלט בשוק בסלולר.

יחד עם זאת, פרוסר טוען כי גוגל מתחייבת לספק עדכוני תוכנה ל-5 שנים לפחות, דבר שגם כן רוב היצרניות בשוק האנדרואיד אינן מספקות למשתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully