וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחסמתם בוואטסאפ? תוכלו לפנות לצוות התמיכה בלחיצה

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 15:18

אם אתם מאמינים שהחסימה אינה מוצדקת, בקרוב תוכלו להגיש ערעור לצוות התמיכה הטכנית של וואטסאפ בלחיצה. את התשובה תקבלו בתוך כ-24 שעות. כך זה צפוי לעבוד

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

ברוב המקרים, הרשתות החברתיות חוסמות משתמשים רבים ללא הסבר, ולעיתים גם ללא הצדקה. אם תרצו לערער, תאלצו להסתפק בלינק לדף שאלות ותשובות, או כתובת מייל שאליה ניתן לשלוח את התלונה - וגם אז בדרך כלל תקבלו מענה אוטומטי. כעת, אחרי שנים של המתנה, בוואטסאפ רוצים מעט להקל על חיינו ומפתחים אפשרות חדשה.

לפי פרסום בבלוג WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים באפליקציית המסרים הפופולרית, משתמשים שנחסמו יוכלו להגיש ערעור בלחיצה לצוות התמיכה הטכנית של וואטסאפ. חשוב להזכיר כי משתמש שנחסם אינו יכול לגשת לצ'אטים, ועד השבת החשבון לפעילות מופיעה הודעה כי החשבון נחסם.

תוכלו לערער על החסימה בלחיצה. WABetaInfo,
תוכלו לערער על החסימה בלחיצה/WABetaInfo

לפי צילום מסך שפורסם בבלוג, בתוך חלון ההודעה על חסימת החשבון, יתווסף בקרוב כפתור המבקש לבצע בדיקה. לחיצה עליו תשלח את פרטי המשתמש לבדיקה אצל צוות התמיכה הטכנית של וואטסאפ, שיבדקו בתוך כ-24 שעות האם המשתמש ביצע פעולה שהפרה את תנאי השירות של האפליקציה.

כמו כן, לפני שליחת הנתונים, ניתן יהיה לצרף לבקשה טקסט נוסף ומפורט חופשי. בהתאם להחלטה הסופית, תוכלו לאמת את חשבונכם מחדש לאחר השחזור, אך ייתכן כי בוואטסאפ יכולים גם לחסום את החשבון באופן מוחלט - אם יתברר כי בוצעה הפרה של המדיניות.

יש לכם שאלות לכתב? פנו אליו באמצעות עמוד האינסטגרם שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully