וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק נגד מכחישי שואה: תספק מידע מהימן ב-12 שפות

עודכן לאחרונה: 14.7.2021 / 15:10

הרשת החברתית תפנה את המשתמשים לאתר aboutholocaust.org, שהוקם על ידי הקונגרס היהודי העולמי בתמיכת אונסק"ו. "בזמנים של אנטישמיות גואה, אנשים ברחבי העולם יופנו למידע מהימן על השואה"

פייסבוק. ShutterStock
פייסבוק/ShutterStock

בינואר האחרון פייסבוק הודיעה שתתחיל לחבר אנשים למקורות מידע מוסמכים על מאורעות השואה - אנשים שיחפשו בפלטפורמות אחר מדיניות או כללים שקשורים לשיח על השואה או על הכחשתה, יקבלו הודעה מפייסבוק שתעודד אותם לפנות לקבלת מידע מהימן על השואה באתר הייעודי, מחוץ לכותלי הפלטפורמה.

כעת, הכלי החדש והאתר זמינים ברחבי העולם ב-12 שפות נוספות, שביניהן גם עברית - אנגלית, ספרדית, רוסית, ערבית, פולנית, צרפתית, סינית, פרסית, גרמנית, עברית, הונגרית ופורטוגזית.

פייסבוק מחברת אנשים למקורות מידע מהימנים על השואה. פייסבוק,
פייסבוק מחברת אנשים למקורות מידע מהימנים על השואה/פייסבוק

פייסבוק מפנה את האנשים לאתר aboutholocaust.org, שהוקם על ידי הקונגרס היהודי העולמי בתמיכת אונסק"ו במטרה לספק לדור הצעיר מידע חיוני על מורשת השואה והגבורה. האתר מנגיש לקוראים את המידע העובדתי לצד עדויות של ניצולים.

לדברי הרשת החברתית, כלל התכנים שבאתר עברו בקרה מצד מומחים מובילים מתחום לימוד וחקר השואה. עדכון זה הוא חלק ממאמציה הנרחבים של פייסבוק, במסגרתם פועלת החברה כדי לשמר את זיכרון השואה ולהיאבק בהכחשתה.

"בזמנים של אנטישמיות גואה, אני מאוד גאה שפייסבוק חברה לקונגרס העולמי ולאונסק"ו כדי לוודא שאנשים ברחבי העולם יופנו למידע מהימן על השואה וישמעו את סיפוריהם של הניצולים", אומרת ג'ורדנה קטלר, מנהלת מדיניות ישראל והתפוצות בפייסבוק. "כעת אנו מרחיבים את הכלי על מנת שיגיע ליותר אנשים ביותר שפות - ובכך פועלים באופן אקטיבי כדי להבטיח שלעולם לא עוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully