וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק סדרות וסרטים: נטפליקס נכנסת לתחום הגיימינג

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 20:34

ענקית הסטרימינג גייסה את מייק ורדו, בכיר לשעבר בפייסבוק וב-EA, שיהיה אחראי על פיתוח המשחקים. תחילה, החברה לא צפויה לגבות תשלום עבור השירות החדש, שעשוי להשתלב בספרייה נפרדת - לצד התוכן המוכר

נטפליקס גיימינג. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
נטפליקס גיימינג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

נטפליקס מתכננת להרחיב החל מהשנה הבאה את שירותיה - ולהיכנס לתחום הגיימינג, כך עולה מדיווח שפורסם היום (חמישי) באתר בלומברג. כדי להניע את המהלך הדרמטי, גייסה ענקית הסטרימינג בכיר בעולם הגיימינג, מייק ורדו, שיכהן כסגן הנשיא של חטיבת פיתוח משחקים בחברה.

ורדו, בכיר לשעבר בענקית המשחקים EA (אלקטרוניקס ארטס) וסטודיו Zynga (זינגה), כיהן עד לאחרונה בתפקיד סגן נשיא בפייסבוק וניהל את חברת המציאות המדומה של פייסבוק - Oculus (אוקולוס).

נטפליקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
נכנסת לתחום הגיימינג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

על פי הפרסום, נטפליקס תציע כבר בשנה הבאה את המשחקים בספרייה נפרדת - אך לא ביישום נפרד, כאשר הרעיון הוא ליצור שירות מינויים בתשלום כמו Apple Arcade, שיציע חבילת משחקי סטרימינג קלילים. כמו כן, תחילה החברה לא תגבה תשלום נוסף על השירות.

המעבר למשחקים בסטרימינג הוא ללא ספק אחד מהשלבים של נטפליקס בחיפוש אחר תחומים חדשים, בין היתר בגלל התחרות הגוברת עם השחקניות החדשות - בהן HBO Max, אפל טיוי פלוס ודיסני פלוס. כמו כן, חשוב לזכור שהחברה מגיעה לזירה עם בסיס משתמשים ענק - יותר מ-200 מיליון, דבר שעשוי להפוך את הצעד הזה להצלחה אדירה.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully