וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוזניות האלחוטיות החדשות של סוני כמעט מושלמות

עודכן לאחרונה: 16.7.2021 / 10:32

סאונד מרהיב, עיצוב חדש וסינון רעשים משופר הופכים את ה-WF-1000XM4 של סוני לאוזניות מוצלחות מאוד. רגע לפני ההשקה, היינו מהראשונים בישראל להניח אותן באוזנינו

ה-WF-1000XM4 של סוני. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-WF-1000XM4 של סוני/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

החזרה לשגרה אחרי תקופת הקורונה (בינתיים) הזכירה לכולנו כמה העולם רועש. בשנים האחרונות אוזניות עם ביטול רעשים אקטיבי מאפשרות לכולנו להתנתק מהסביבה וליהנות מקצת שקט - או מהמוזיקה האהובה עלינו.

מי ששולטת היום בקטגוריה היא כמובן אפל, עם האיירפודס פרו, על אף שאפשר למצוא דגמים זולים יותר באופן משמעותי שעושים עבודה נהדרת. כעת, מי שממשיכה לנסות ולנגוס בנתח השוק של החברה מקופרטינו היא סוני, שהשיקה לאחרונה את האוזניות האלחוטיות החדשות שלה עם השם הכי פחות מיתוגי WF-1000XM4, ודווקא בגלל זה אנחנו נקרא להן מעתה XM4.

רגע לפני ההשקה בישראל, קיבלנו אותן מישפאר, היבואנית הרשמית של סוני, וגילינו כנראה את האוזניות הטובות ביותר שהכסף שלכם יכול לקנות כרגע. וכן, ברוב המובנים גם יותר מאיירפודס. הנה הסקירה המלאה.

ה-WF-1000XM4 של סוני. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-WF-1000XM4 של סוני/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב יפה, אבל דורש שיפור

לדברי סוני, ה-XM4 קטנות ב-10% מהדור הקודם, אך בפועל זה עדיין לא מספיק, שכן בהשוואה לאוזניות אחרות שאפשר למצוא בשוק באותה קטגוריה - הן עדיין שמנמנות, ויש שיגידו מגושמות מאוד. לי כאדם בעל מימדים קטנים, הן נראות מאוד גדולות כאשר הן באוזניים.

מנגד, מארז הטעינה (הנרתיק) זכה לדיאטה של 40% בגודל שלו, וכיאה למוצרים מהשנה האחרונה הוא נטען באמצעות חיבור Type-C, לצד טעינה אלחוטית. מבחינת חומרים, גם האוזניות וגם מארז הטעינה עושים שימוש בפלסטיק נעים למגע ומעט מחוספס.

כמו כן, בסוני החליטו שאפשר אחרת - ולא שכחו את הסביבה (בניגוד לשאר חברות הטכנולוגיה). האריזה החיצונית של האוזניות עשויה מ-100% חומרים ממוחזרים ואינה כוללת שימוש בפלסטיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ה-WF-1000XM4. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
האריזה החיצונית של האוזניות עשויה מ-100% חומרים ממוחזרים/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

סאונד וכפתורים

הדגם החדש משתמש בשבב החדש של סוני - V1, המשלב מערך מיקרופונים כפול להשתקת רעשים, ויחליף את ה-QN1e שהיו בדור הקודם. לדברי החברה, מדובר במעבד משודרג שיודע לזהות את רעשי הסביבה ולנטרל גם צלילים נמוכים יותר.

נראה שכל מי שיאזין למוזיקה באוזניות הללו ירגיש באולפן יופתע מהביצועים. ראשית, בניגוד להמון אוזניות שתמצאו בשוק, ל-XM4 יש באסים חזקים ועוצמתיים. נוסף על כך, הצלילים הגבוהים חדים ונקיים ללא עיוותים ולא צריך להגביר את הווליום כדי ליהנות מהמוזיקה.

ה-XM4 של סוני. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-XM4 של סוני/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ברגע שמכניסים את האוזניות לאוזניים (לוקח כמה שניות עד שמתרגלים) תשמעו מה מצב הסוללה. כמו כן, כמו באוזניות הקשת WH-1000XM4, סוני שילבה גם בדגם הנוכחי את התכונה "Speak to Chat" - המשהה את המוזיקה באופן אוטומטי כאשר היא מזהה דיבור - וממשיכה אותה לבד.

כדי להפעיל את סינון הרעשים - ולהפך - צריך פשוט ללחוץ לחיצה בודדת על האוזניה השמאלית. לצד זה, כמו בדורות הקודמים, נגיעה ממושכת באוזנייה הימנית הווליום תנמיך את הווליום וסינון הרעשים יבוטל, ובעצם תוכלו לנהל שיחה ולהקשיב לסביבה.

ה-WF-1000XM4 של סוני. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ה-WF-1000XM4 של סוני/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

איכות שיחה ופיצ'רים נוספים

איכות השיחה היא מהטובות שתמצאו. כדי לשפר את השמע בשיחות קוליות סוני הוסיפה פיצ'ר להפחתת רעשים, ואכן בעת ביצוע שיחת טלפון איכות השמע הייתה מושלמת - שמעתי היטב את הצד השני וגם הוא לא התלונן על רעשים או הפרעות.

גם חיי הסוללה שופרו בדגם החדש - עד 8 שעות שימוש עם סינון רעשים פעיל, או 12 שעות ללא סינון רעשים, כאשר בשני המקרים מארז הטעינה יספק זמן שימוש כפול. חידוש נוסף שישמח את חובבי הספורט הוא עמידות להשפרצות מים וזיעה בתקן IPX4.

ה-WF-1000XM4. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מארז הטעינה (הנרתיק) זכה לדיאטה של 40% בגודל שלו/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

יש גם אפליקציה

אם בא לכם לשלוט בצורה טובה יותר בסאונד, תוכלו להוריד את האפליקציה של סוני לסמארטפונים - אנדרואיד ו-iOS, המכונה Sony Headphones Connect. בין היתר, באמצעות האפליקציה והמערכת המובנת בה - Adaptive Sound Control, ניתן גם לקבוע את רמת סינון הרעשים באופן אוטומטי בהתאם למצב שאתם נמצאים בו - ישיבה, עמידה, ריצה או נסיעה.

תוכלו לראות את מצב הטעינה של האוזניות ולשנות את האקולייזר - לקבוע אילו תדרים יוגברו ואילו יונמכו ואפילו לדמות כאילו אתם נמצאים באצטדיון.

בנוסף, סוני שילבה פורמט סאונד המכונה 360 Reality Audio, ונותן תחושה כאילו המוזיקה מתנגנת סביבכם. בינתיים, מספר מצומצם של אפליקציות עושות שימוש בטכנולוגיה - בהן TIDAL (טיידל) ודיזר (Deezer) - שזמינות בישראל.

אפליקציה Sony Headphones. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
תוכלו לשלוט באוזניות בעזרת Sony Headphones/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

השורה התחתונה

המחיר שלהן בייבוא רשמי של חברת ישפאר הוא 1,149 שקלים, והן צפויות להגיע לחנויות בתחילת החודש. מדובר באוזניות שמספקות סאונד מצוין שגם אודיופילים יעריכו, ובהרבה מאוד מובנים הן כנראה הטובות ביותר שתמצאו כרגע בחנויות, בטח שבתג מחיר כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully