וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיאומי הפכה ליצרנית הסמארטפונים השנייה בגודלה בעולם

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 16:49

לראשונה אי פעם: ענקית הטכנולוגיה הסינית עקפה את אפל - ונמצאת במרחק של אחוזים בודדים מסמסונג. החברה דיווחה על זינוק של 83 אחוזים במכירות בהשוואה לשנה שעברה

שיאומי. AP
שיאומי/AP

ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי עקפה את אפל במכירת סמארטפונים וטיפסה למקום השני בטבלת המכירות העולמית - כך עולה מדו"ח של חברת המחקר Canalys שפורסם בסוף השבוע. לפי הפרסום, ברבעון השני של שנת 2021 מסירות הסמארטפונים העולמיים גדלו ב-12%.

על פי הדו"ח, מכירות הסמארטפונים של שיאומי הציבו אותה לראשונה אי פעם במקום השני, עם נתח שוק של 17% וגידול שנתי של 83 אחוזים. במקום הראשון נמצאת סמסונג עם נתח שוק של 19% - מרחק של אחוזים בודדים מהיצרנית הסינית. אפל לעומת זאת ירדה למקום השלישי - אך שמרה על נתח שוק של 14 אחוזים.

הנתונים. Canalys,
במקום השני – שיאומי/Canalys

במקום הרביעי נמצאת ענקית הסלולר הסינית OPPO עם נתח שוק של 10%, לצד גידול של 28% במכירות. מיד אחריה ניצבת Vivo עם נתח שוק זהה של 10% וגידול של 27 אחוזים בלבד. שתי היצרניות הן חלק מתאגיד תאגיד BBK, המחזיק תחתיו גם את OnePlus ו-realme.

"שיאומי מצמיחה את העסקים הבין לאומיים במהירות", כתב מנהל המחקר של Canalys, בן סטנטון, והוסיף: "המשלוחים שלה גדלו ביותר מ-300% באמריקה הלטינית, 150% באפריקה ו-50% במערב אירופה". כמו כן, לדבריו סטנטון ענקית הסלולר הסינית מוכרת סמארטפונים במחיר נמוך בכ-75 אחוזים מאפל, אך עדיין רוצה להיכנס גם לשוק מכשירי הפרימיום.

יש לכם שאלות לכתב? פנו אליו באמצעות עמוד האינסטגרם שלו

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully