וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים? האייפון הבא יגיע עם שדרוג משמעותי במסך

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 22:29

עוד רגע הם כאן: אפל עשויה לשלב בסדרת הדגל שלה טכנולוגיה שקיימת בשעונים החכמים שלה כבר מספר שנים - ובלא מעט מכשירי אנדרואיד. בנוסף, החברה צפויה לחשוף ככל הנראה גם מחשבים חדשים. כל הפרטים

אייפון. AP
אייפון/AP

לפי דיווח של מארק גורמן (Mark Gurman) מבלומברג, הדור הבא של סדרת הדגל של אפל, אייפון 13, יגיע עם תצוגת Always-On, שתאפשר לצפות בהתראות ובשעה מבלי להפעיל את המסך.

מדובר בטכנולוגיה שקיימת כבר ב-Apple Watch, השעונים החכמים של החברה, ואף במכשירי אנדרואיד רבים כבר מספר שנים. מה זה אומר? עם תצוגת Always-On ניתן להתעדכן בשעה או בהתראות, מבלי ללחוץ על המסך. כדי לשמור על חיי סוללה ארוכים, המסך עובר למצב של בהירות נמוכה עד "שתעירו" אותו.

אייפון 12 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מסך חדש/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

לצד זה, גורמן מציין כי האייפונים החדשים יגיעו עם חיסכון משמעותי בסוללה, לצד "מגרעת" (Notch) קטנה יותר, שבב A15 ותמיכה בקצב רענון של 120 הרץ. זו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים דיווח מהסוג הזה, וכבר בחודש פברואר האחרון המדליף מקס וויינבאך רמז כי אפל עשויה להשתמש במסכים בטכנולוגיית LTPO.

וזה לא הכל, גורמן דיווח לבלומברג כי לצד רענון סדרת האייפון 13, אפל ככל הנראה תכריז על דגמי מקבוק פרו חדשים בסתיו הקרוב, "בין ספטמבר לנובמבר".

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully