וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Garmin מרחיבה את שירות התשלומים הדיגיטלי

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 17:24

יצרנית השעונים החכמים תאפשר ללקוחות כרטיסי האשראי של MAX לשלם ללא מגע בבתי עסק ברחבי הארץ. "עד לסוף שנת 2021 צמיחה משמעותית נוספת בתחום זה"

Garmin Pay. Garmin,
Garmin Pay/Garmin

לאחר שהייתה הראשונה להשיק בישראל שירות תשלומים ללא מגע באמצעות שעונים חכמים, גרמין (Garmin) מרחיבה את שירות Garmin Pay, והחל מהיום (שני) יוכלו להצטרף לשירות גם לקוחות כרטיסי האשראי של MAX המחזיקים בכרטיס מסוג ויזה ומאסטרקארד.

השירות הושק בישראל לפני כשנה וחצי ומאז מאפשר ללקוחות מגוון חברות האשראי לשלם באמצעות שעוני GARMIN באלפי בתי עסק בקלות ובמהירות, ישרות מפרק כף היד, בטכנולוגיית Contactless (ללא מגע). עם הרחבת השירות, צופים כעת בחברת רונלייט, המפיצה הרשמית של גרמין בישראל, כי היקף הפעילות רק ילך ויגדל, זאת כמובן גם לצד ההתקדמות בתהליך הטמעת מסופוני ה-EMV.

"הישראלים מאמצים בחום את טכנולוגיות התשלום ללא מגע ואנו שמחים לראות כיצד לקוחות גרמין, הידועים כאוהדי חדשנות, גילו את הפשטות והנוחות שבתשלום המהיר באמצעות השעון בלבד, שמנתק כל תלות בטלפון הנייד" אומר אבישי פריז, מנכ"ל רונלייט, המפיצה הרשמית של גרמין בישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עד לסוף שנת 2021 צמיחה משמעותית נוספת בתחום זה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני מאמין שעם הרחבת השירות ושיתופי הפעולה עם חברות אשראי נוספות נראה עד לסוף שנת 2021 צמיחה משמעותית נוספת בתחום זה, שכן הפוטנציאל הוא אדיר במדינה בה שוק הסלולאר נשלט ברובו על ידי משתמשי אנדרואיד שרוצים פתרון אלגנטי לתשלום באמצעות השעון", הוסיף.

"אנחנו גאים להציע ללקוחותינו את האפשרות הנוחה, המתקדמת והבטוחה של תשלום באמצעות השעונים החכמים של GARMIN", אמר סמנכ"ל לקוחות פרטיים ואשראי ב-MAX ירון טיקטין. "מהיום כל לקוח Max המשתמש בתשלום מהנייד יוכל לצאת מהבית ולהנות מחווית תשלום נוחה ופשוטה עם כרטיס האשראי של Max ללא ארנק וללא טלפון, פשוט להצמיד את השעון החכם לקופה".

  • עוד באותו נושא:
  • גרמין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully