וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה משיקה שני סמארטפונים חדשים בישראל

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 15:30

שני המכשירים מגיעים עם סוללה עוצמתית ומפרט לשוק הבינוני-נמוך. "המשימה שלנו היא להפוך טכנולוגיה איכותית, ארוכת טווח לנגישה לכולם", אמרו בחברה. המחיר: החל מ-699 שקלים

קבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של חברת HMD Global בישראל, יצרנית מכשירי הסלולר של (Nokia), הודיעה היום (שני) כי החלה לשווק בארץ שני סמארטפונים חדשים לשוק הבינוני-נמוך - Nokia G10 ו-Nokia G20, בהם הדגש הוא על חיי סוללה ארוכים באופן משמעותי, ותג מחיר נמוך.

"סדרת G היא תמצית כל מה שהלקוחות אוהבים: סוללה שמחזיקה למשך ימים, יחד עם אבטחה ותוכנה העדכנית ביותר למשך זמן רב יותר. המשימה שלנו היא להפוך טכנולוגיה איכותית, ארוכת טווח לנגישה לכולם תוך הבאת חדשנות לפלח השוק הבינוני. למעשה, כל הסדרה החדשה שלנו היא משב רוח רענן למגוון הטלפונים של נוקיה", אמר סטיבן טיילור, סמנכ"ל שיווק, HMD גלובל.

NOKIA G20. נוקיה,
NOKIA G20/נוקיה

NOKIA G20

המכשיר מגיע עם מסך LCD HD בגודל 6.52 אינץ', 4 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM), מעבד Mediatek G35 וסוללה בקיבולת של 5,050 מיליאמפר/שעה. כמו כן, קיימת כניסה לשני כרטיסי-סים (Dual SIM), אך הדגם אינו תומך ברשת הדור החמישי (5G).

בגזרת הצילום, ה-NOKIA G20 משלב חמישה חיישנים - ארבעה מהם בגב המכשיר, כאשר המצלמה הראשית מגיעה ברוזלוציה של 48 מגה-פיקסל. החיישן המשני הוא באיכות 5 מגה-פיקסל לצילום בזווית רחבה, ושתי העדשות האחרון הן ברזולוציה של 2 מגה-פיקסל לצילום עומק וצילום מאקרו. בחלקו הקדמי ניתן למצוא חיישן סלפי באיכות 8 מגה-פיקסל.

המכשיר זמין בישראל בצבע כחול ומגיע עם נפח אחסון של 128 גיגה-בייט, ובמחיר מומלץ לצרכן של 879 שקלים.

NOKIA G10. נוקיה,
NOKIA G10/נוקיה

NOKIA G10

מדובר בדגם זול עוד יותר, שמגיע עם מסך LCD HD בגודל זהה - 6.52 אינץ', לצד 4 גיגה-בייט זיכרון עבודה (RAM), מעבד Mediatek G25 וסוללה בקיבולת של 5,050 מיליאמפר/שעה. כמו כן, גם כאן קיימת כניסה לשני כרטיסי-סים (Dual SIM), אך הדגם אינו תומך ברשת הדור החמישי (5G).

בגזרת הצילום, NOKIA G10 משלב ארבעה חיישנים - שלושה מהם בגב המכשיר, כאשר המצלמה הראשית מגיעה ברוזלוציה של 13 מגה-פיקסל. החיישן המשני הוא באיכות 2 מגה-פיקסל לצילום עומק, ועדשה נוספת ברזולוציה של 2 מגה-פיקסל לצילום מאקרו. בחלקו הקדמי ניתן למצוא חיישן סלפי באיכות 8 מגה-פיקסל.

המכשיר זמין בישראל בצבע כחול (Midnight Blue) ומגיע עם נפח אחסון של 64 גיג-בייט, ובמחיר מומלץ לצרכן של 699 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully