וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילאיי מכריזה על תחילת נסיעות מבחן ברכב האוטונומי בניו יורק

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 15:18

לאחר קבלת אישור מהרשויות בארה"ב, כלי הרכב האוטונומיים של החברה צוברים כעת ניסיון מתקדם בנהיגה ברחובות הצפופים של העיר. צפו בניסוי

מבחן הרכב האוטונומי של מובילאיי/Mobileye

מובילאיי, מקבוצת אינטל, מוסיפה את העיר ניו יורק לרשימת היעדים הגלובאליים (שמתרחבת במהירות) בהם היא מבצעת נסיעות מבחן ברכב האוטונומי (AV). במהלך אירוע תקשורתי שנערך היום (שלישי) בנאסד"ק, סגן נשיא בכיר באינטל העולמית ונשיא ומנכ"ל מובילאיי, פרופ' אמנון שעשוע הסביר כיצד הטכנולוגיה של החברה מתכוננת לפריסה מסחרית.

מובילאיי בנסיעת מבחן. Mobileye,
מובילאיי בנסיעת מבחן/Mobileye

"נהיגה באזורים עירוניים מורכבים כמו ניו יורק היא צעד משמעותי בבחינת יכולותיה של מערכת אוטונומית וקירוב התעשייה למוכנות מסחרית", אמר פרופ' שעשוע.

כפי שניתן לראות בסרטון, הרכב האוטונומי של מובילאיי, המבוסס מצלמה בלבד, נוסע בהצלחה ברחבי העיר ניו יורק, העמוסים בהולכי רגל, רוכבי אופניים, נהגים אגרסיביים, כלי רכב החונים החנייה כפולה, אזורי בנייה, רכבי חירום, מנהרות וגשרים, וכיוב'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכב של מובילאיי ברחובות ניו יורק

שימוש בטכנולוגיית True Redundancy של מובילאיי, ראשית "מכפילה את יכולותיה" של תת-המערכת המבוססת ראייה ממוחשבת, טרם הוספת תת-מערכת נוספת, המבוססת לידאר ורדאר, לצורך יתירות.

את האישור לביצוע נסיעות מבחן של רכבים בעלי טכנולוגיית נהיגה אוטונומית בניו יורק קיבלה מובילאיי רק לאחרונה, ונכון להיום היא החברה היחידה המחזיקה באישור לבחינת נהיגה אוטונומית בעיר.

יש לכם שאלות לכתב? פנו אליו באמצעות עמוד האינסטגרם שלו

  • עוד באותו נושא:
  • מובילאיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully