וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ מעדכנת את שירות הווידאו

עודכן לאחרונה: 20.7.2021 / 15:28

אפליקציית המסרים תאפשר לכם להצטרף לשיחה קבוצתית קיימת - בדומה לזום. "חלק מהשיחות הטובות ביותר מתרחשות כאשר אתם הכי פחות מצפים להן", כתבו בחברה

וואטסאפ. פייסבוק,
וואטסאפ/פייסבוק

וואטסאפ הודיעה היום (שלישי) על שדרוג חווית הווידאו באפליקציה - ומאפשרת להצטרף לשיחה קבוצתית, גם לאחר תחילתה, בדומה לזום. עד כה, משתמשים יכלו להיכנס לשיחה רק בשלב הראשוני, לפני פתיחתה.

"ככל שהפופולריות של שיחות קבוצתיות המשיכה לגדול, פעלנו לשפר את החוויה של אנשים בוואטסאפ - תוך כמובן מתן ביטחון ופרטיות של הצפנה מקצה לקצה", נכתב בבלוג הרשמי של החברה. "חלק מהשיחות הטובות ביותר מתרחשות כאשר אתם הכי פחות מצפים להן".

איך ניתן להצטרף לשיחה קיימת שלא נענתה? היכנסו לאפליקציה ואז הקישו על הלשונית "שיחות". לאחר מכן, אם השיחה עדיין פעילה, הקישו על השיחה שברצונכם להצטרף אליה. פעולה זו תפתח את מסך פרטי השיחה. בשלב הבא, מתפריט השיחה, הקישו על "הצטרפות".

כזכור, שיחות קבוצתיות מאפשרות לשמונה משתתפים (לכל היותר) לנהל שיחת וידאו משותפת בוואטסאפ. כאשר אתם מקבלים שיחת וידאו קבוצתית, המסך של שיחת הווידאו הקבוצתית הנכנסת באפליקציה יציג את המשתתפים שנמצאים באותה בשיחה. איש הקשר הראשון שיופיע יהיה זה שהוסיף אתכם לשיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully