וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג הודיעה רשמית על אירוע הכרזה בחודש הבא

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 15:17

פתחו יומנים: ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית צפויה להכריז על שני סמארטפונים מתקפלים חדשים, לצד גרסה חדשה לשעון החכם ואוזניות. ברוח התקופה, האירוע ייערך בשידור חי ללא קהל

סמסונג. ShutterStock
סמסונג/ShutterStock

בחודשים האחרונים הופץ כמעט כל פרט אפשרי על סדרת הסמארטפונים הבאה של סמסונג, וכעת החברה מאשרת באופן רשמי כי תקיים את אירוע Galaxy Unpacked ב-11 באוגוסט. ברוח התקופה, האירוע ייערך בשידור חי ללא קהל.

לפי כל השמועות, ענקית הטכנולוגיה עשויה לחשוף שני סמארטפונים מתקפלים חדשים - ה-Galaxy Z Fold 3 וה-Galaxy Z Flip 3, לצד ה-Galaxy Buds 2 - האוזניות האלחוטיות של החברה, והדור הבא של השעון החכם - ה-Galaxy Watch 4. כמו כן, החברה צפויה להציג גם את דגם האוהדים של מכשיר הדגל שלה - ה-Galaxy S21 FE.

ההזמנה של סמסונג. סמסונג,
ההזמנה של סמסונג/סמסונג

ממה שידוע עד כה, שני המתקפלים יגיעו עם מעבד Snapdragon 888 של קוואלקום ומסך AMOLED בקצב רענון של 120 הרץ. דגם ה-Galaxy Z Fold 3 צפוי לשלב מסך בגודל 7.6 אינץ' במצב פתוח, בעוד שדגם ה-Z Flip 3 עשוי להגיע עם מסך ראשי בגודל של 6.7 אינץ'.

ככל הנראה, ה-Galaxy Watch 4 יכלול עיצוב חדש עם מסגרת שטוחה, ויהיה זמין בשלושה גדלים שונים - 42 מ"מ, 44 מ"מ ו-46 מ"מ. בנוסף, האוזניות האלחוטיות של סמסונג, ה-Galaxy Buds 2, יגיעו בעיצוב חדש ומעוגל יותר ובארבעה צבעים שונים (לבן, שחור, ירוק וסגול).

בנוסף לערוצים הרשמיים של סמסונג, נעביר את האירוע בשידור חי כאן בוואלה! טכנולוגיה, לצד דיווחים שוטפים גם בחשבון האינסטגרם.

יש לכם שאלות לכתב? פנו אליו באמצעות עמוד האינסטגרם שלו

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully