וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

⁨אינסטגרם מאפשרת לשלוט בחשיפה לתוכן רגיש⁩

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 15:16

"תכנים אלו עלולים לייצר חוסר נוחות או לפגוע באנשים מסוימים", אמרו ברשת החברתית. כמו כן תמונות וסרטונים המכילים תוכן רגיש או בוטה עשויים להופיע עם אזהרה. כך זה עובד

אינסטגרם. ShutterStock
אינסטגרם/ShutterStock

אינסטגרם הציגה אתמול (שלישי) כלי חדש לשליטה בחשיפה לתוכן רגיש, שיאפשר לאנשים להגדיר את כמות התוכן הרגיש שאליו ייחשפו בעת הגלישה בטאב ה-Explore. כעת, משתמשים יוכלו להתאים את החשיפה לתכנים אלו, ולהחליט אם הם רוצים לראות יותר או פחות מהם.

"תכנים אלו לא בהכרח מפרים את כללי הקהילה של הפלטפורמה, אך עלולים לייצר חוסר נוחות או לפגוע באנשים מסוימים, כמו תכנים עם רמיזות מיניות או ביטויי אלימות - ולכן הפלטפורמה מגבילה אותם", אמרו ברשת החברתית. לדברי החברה, המטרה היא להגביל את הנראות של פוסטים מסוימים שסומנו כתכנים רגישים, כדי לעזור למשתמשים להימנע מפוסטים שהם מעדיפים לא לראות.

אינסטגרם מגבילה תוכן רגיש. אינסטגרם,
אינסטגרם מגבילה תוכן רגיש/אינסטגרם

"תמונות וסרטונים המכילים תוכן רגיש או בוטה עשויים להופיע עם אזהרה כדי להודיע לאנשים על התוכן לפני שהם רואים אותו", הוסיפו ברשת החברתית. כדי להשתמש בכלי השליטה החדש יש לגשת להגדרות בפרופיל האישי, ללחוץ על Account ושם ללחוץ על Sensitive Content Control.

ניתן לשמור על ברירת המחדל שמגבילה אוטומטית את החשיפה לתכנים (Limit), לאפשר חשיפה ליותר תכנים רגישים (Allow) או להגביל אף יותר את החשיפה אליהם (Limit even more). חשוב להדגיש כי האפשרות להיחשף ליותר תוכן רגיש זמינה לאנשים מעל גיל 18 בלבד.

יש לכם שאלות לכתב? פנו אליו באמצעות עמוד האינסטגרם שלו

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully