וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: נטפליקס נכנסת לתחום הגיימינג במובייל

דודי קריחלי

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 16:43

לא רק בינג': ענקית הסטרימינג הודיעה לעובדיה ולמשקיעים כי אכן הם נכנסים רשמית לעולם משחקי הווידאו, כאשר הפוקוס המרכזי בשלב זה הוא במכשירים ניידים

נטפליקס גיימינג. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
נטפליקס גיימינג/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ענקית הסטרימינג האמריקאית הודיעה רשמית כי תרחיב את שירותיה מעבר לתוכניות טלוויזיה וסרטים, ותיכנס לתחום המשחקים - כך עולה ממכתב ששלחה למשקיעים. "אנו חושבים שהגיע הזמן שנלמד כמה המשתמשים שלנו מעריכים משחקי וידאו", נכתב בהודעה.

בשלב הראשון, השירות החדש של החברה יתמקד במשחקים למכשירים ניידים (מובייל) - שיהיו חינמיים על פי הדיווח, וכמו שזה נראה כרגע, נטפליקס תתרכז בבניית משחקים עבור הכותרים הפופולריים ביותר שלה כמו Stranger Things ("דברים מוזרים") ומראה שחורה.

בנוסף, על פי דבריו של מנהל התפעול הראשי של החברה, גרג פיטרס, המשחקים לא ישלבו פרסומות או כל סוג שהוא של תוכן שיווקי שניתן יהיה להוריד בתשלום.

נטפליקס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
תחילה: במובייל/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ההודעה של החברה היא המשך ישיר לגל שמועות שמציף את הרשת בשנה האחרונה. אחרי רבעון שני די חלש לנטפליק, בה היא איבדה לא מעט משתמשים בארה"ב ובקנדה עקב תחרות גוברת מצידם של דיסני ו-HBO, וחוסר בתכנים מובילים, מנהלי החברה חושבים שזה הזמן לנסות ולשבור את השוק פעם נוספת עם שירות גיימינג מהפכני.

למעשה, ניתן לראות בכך המשך ישיר למכתב המפורסם שהתפרסם ב-2019, ובו החברה בעצם אמרה למשקיעים שלה כי התחרות של החברה היא לא מול דיסני ו-HBO, אלא מול פורטנייט.

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully