וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הטרנד ברשת: כך אולי תשיגו וי כחול

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 22:06

התופעה שהציפה את הרשתות החברתיות הכניסה בכם את הרצון לקבל תג אימות כחול? זה מה שאתם נדרשים לעשות - אם אתם עומדים בקריטריונים | מדריך

וי כחול. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
וי כחול/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

רשימה ארוכה של סלבס לקחו בימים האחרונים חלק בקמפיין חדש ברשתות החברתיות במרכזו עומד ה"וי הכחול", והצליחו לעורר את הסקרנות של העוקבים. הסיבה, כך מתברר כעת - סינגל חדש של אייל גולן שצפוי לצאת בקרוב.

מה זה "וי כחול"? מדובר בסימן ביקורת שמופיע לצד שם של חשבון אינסטגרם בחיפוש ובפרופיל. הוא מציין שהרשת החברתית אישרה שהחשבון הוא החשבון האמיתי של דמות ציבורית, ידוען או מותג שהוא מייצג. כצפוי, עם חיזוק הפופולריות של הפלטפורמות הפך התג למבוקש במיוחד.

הקריטריונים

אז איך תשיגו לעצמכם גם את תג האימות הכחול? פייסבוק בודקים מספר גורמים על מנת לקבוע אם אתם בקריטריון האימות. ראשית, החשבון צריך לייצג אדם, עסק רשום או ישות אמתיים. בנוסף, על החשבון להיות ציבורי ולכלול ביוגרפיה ותמונת פרופיל ולהיות פעיל בעת הגשת הבקשה.

כמו כן, על החשבון לייצג דמות, מותג או ישות מוכרים שזוכים לחיפושים רבים. "חשבונות עם תגי אימות שייכים לדמויות ציבוריות ידועות, ידוענים ומותגים עולמיים", נכתב במרכז המידע של אינסטגרם. "אנו בודקים חשבונות המוצגים במקורות חדשותיים רבים, ואיננו מתייחסים אל תוכן ממומן או אל תוכן מדיה ממומנת כאל מקורות לבדיקה".

באינסטגרם אף מזהירים כי מידע מטעה עלול להוביל להשבתת החשבון: "זכור שאם אתה מקבל תג מאומת באמצעות מידע לא נכון או מטעה במשך תהליך האימות, נסיר את התג 'מאומת' ואנו עשויים אף לנקוט פעולות נוספות כדי להשבית את חשבונך".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אינסטגרם. ShutterStock
מידע מטעה עלול להוביל להשבתת החשבון/ShutterStock

תהליך הבקשה

  • ודאו שאתם מחוברים לחשבון עבורו אתם מבקשים תג מאומת
  • לחצו על תמונת הפרופיל בפינה השמאלית התחתונה כדי לעבור לפרופיל שלכם
  • הקישו על כפתור התפריט (שלושה פסים) בפינה השמאלית העליונה
  • לחצו על "הגדרות" ולאחר מכן על "חשבון"
  • כעת, הקליקו על "בקשת אימות"
  • בתיבה הרלוונטית, כתבו את שמכם המלא וספקו את אופן הזיהוי הנדרש (לדוגמה: תמונת מזהה במסמך שהונפק על ידי הממשלה או מסמכים עסקיים רשמיים)
  • לאחר מכן, פעלו בהתאם להוראות המוצגות על המסך

בין היתר, תוכלו לצרף לבקשה שלכם לינקים לחשבונות מפלטפורמות חיצוניות - כמו ערוץ יוטיוב, עמוד טוויטר או דף פייסבוק פופולרי שנמצא בבעלותכם. "לאחר שנבדוק את הבקשה שלך, תקבל התראה בפעילות עד 30 ימים אחרי הגשת המועמדות שתיידע אותך אם חשבונך אומת או לא", מסבירים באינסטגרם.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully