וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו-אפ: האפליקציה שתחליף את וואטסאפ?

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 15:32

סטארט-אפ שייסדו שני בכירים לשעבר בפייסבוק עושה הכלאה בין אפליקציית המסרים לרשת החברתית - ומבטיח "שתראו מה שאתם רוצים לראות ולא יתייחסו אליכם כמו מוצר". הממשק פשוט ונקי יותר ומוחלק לארבע כרטיסיות שונות

HalloApp. HalloApp,
HalloApp/HalloApp

יש תחליף לוואטסאפ שהוא לא טלגרם או סיגנל: כבר עכשיו אתם יכולים להוריד ולהצטרף ל-HalloApp, אפליקציה חדשה שייסדו נמייקל דונוהיו וניראג' ארורה, מנהלים בכירים לשעבר בפייסבוק. הסטארט-אפ של השניים שואף להתחרות באפליקציית המסרים הפופולרית שנטשו, ולשלב בתוכו גם מעין רשת החברתית עם אנשי הקשר שלכם.

ארורה ודונוהיו עבדו בוואטסאפ לפני ואחרי שנרכשה על ידי פייסבוק ב-22 מיליארד דולר ב-2014. ארורה היה המנהל העסקי של החברה עד 2018, ודמות מפתח במשא ומתן בעסקת המיליארדים עם פייסבוק. דונהיו היה מנהל ההנדסה של האפליקציה כמעט תשע שנים, עד שעזב את הרשת החברתית ב-2019.

איך האפליקציה עובדת? HalloApp מחולקת לארבע כרטיסיות - מסך בית שמשמש כפיד בו תוכלו לראות פוסטים שלכם ושל אנשי הקשר שלכם (סוג של פייסבוק), חלונית השיחות (צ'אטים) וקבוצות (כן, בכרטיסיה נפרדת) והגדרות.

HalloApp. HalloApp,
האפליקציה HalloApp/HalloApp

"דמיין שחבריך ברשת היו חברים אמיתיים שלך", כתב ארורה בבלוג של החברה. "תארו לעצמכם שהפיד שלכם לא היה מלא באנשים ובפוסטים שלא אכפת לכם מהם. תארו לעצמכם שאתם גוללים את הפיד ברגעים משמעותיים ורואים מה שאתם רוצים לראות - ולא מה שהאלגוריתם רצה שתראה".

ארורה גם שלח עקיצה לרשת החברתיות הגדולות, והוסיף "דמיינו שלא מתייחסים אליכם כמו מוצר". על אף שבפוסט אין התייחסות רשמית לפייסבוק, אפשר להבין ששני המייסדים נטשו את החברה בשל חילוקי דעות והתוכניות לייצר רווח ממודעות שישולבו בקרוב בפלטפורמה.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully