וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמקולים, מיקרופון ומאווררים: המסכה החדשה של LG

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 9:41

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הציגה את המסכה הנטענת החדשה שקודם כל תסנן את האוויר - אבל גם תעזור לכם לתקשר עם הסביבה בקלות. ואיך זה קשור למשלחת התאילנדית לאולימפיאדה בטוקיו?

xLG PuriCare™ Wearable Air Purifier. LG,
xLG PuriCare™ Wearable Air Purifier/LG

בדיוק בזמן שמדדי התחלואה בקורונה ברחבי העולם מזנקים, חברת LG השיקה בסוף השבוע את הדור השני של המסכה החשמלית והחכמה שלה - LG PuriCare Wearable Air Purifier, הכוללת מערכת לטיהור האוויר, לצד כמה שיפורים.

ראשית, כמו בדגם הקודם, המסכה של LG מצוידת במערכת נשימה אוטומטית שמסננת את האוויר שתשאפו, תדע מתי אתם נושפים או שואפים אוויר כדי להתאים את קצב הסינון, יחד עם מאווררים המונעים בעזרת סוללה מובנית. זה אומר שתוכלו לנשום בקצב שלכם והחיישן יזהה לבד מתי להגביר את מהירות האוורור.

הדור הקודם של ה-PuriCare. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הדור הקודם של ה-PuriCare/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עם זאת, בדור השני של ה-PuriCare יש מנוע קטן יותר והמשקל הכולל נמוך משמעותית - 94 גרם בלבד. נוסף על כך, LG שילבה גם מיקרופון ורמקולים כדי להגביר את הקול של מי שעוטה את המסכה, ובחברה ציינו כי המערכת כוללת טכנולוגיה המכונה VoiceON - המזהה את הדיבור ומאפשרת לבצע שיחה בלי צורך להוריד את המסכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נציגי נבחרת תאילנד לאולימפיאדה בטוקיו עם המסכה של LG. LG,
נציגי נבחרת תאילנד לאולימפיאדה בטוקיו/LG

בנוסף, אפשר למצוא גם מסנני אוויר מסוג HEPA H13 הניתנים להחלפה, ומשמשים את LG גם במטהרי האוויר הביתיים שלה. כמו כן, בחברה הדגישו בעבר כי עיצוב המסכה מתבסס על מחקר מעמיק של על מנת להתאים אותה לכל מבנה פנים.

הראשונים לנסות את הגרסה החדשה של ה-PuriCare הם המשלחת התאילנדית לאולימפיאדה בטוקיו, שעטו אותה בדרך למשחקים, כחלק מקמפיין קידום המוצר. ככל הנראה, בהמשך היא צפויה להגיע לשווקים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • מסכה
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully