וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שצפוי לנו באירוע ההכרזה של סמסונג

עודכן לאחרונה: 13.12.2021 / 0:20

סמארטפונים מתקפלים שיחליפו את סדרת ה-Note ושעון חכם: ענקית הטכנולוגיה תחשוף בחודש הבא מוצרים חדשים באירוע הכרזה. זה מה שאנחנו יודעים כרגע

Galaxy Z Flip 3. LetsGoDigital,
Galaxy Z Flip 3/LetsGoDigital

ב-11 באוגוסט תקיים סמסונג את אירוע Galaxy Unpacked, וכמו בשנים קודמות - כמעט כל פרט אפשרי על המוצרים כבר דלף לרשת בחודשים האחרונים. במהלך אותו אירוע צפויה החברה לחשוף שורה מכשירים חדשים. הנה מה שאנחנו צפויים לראות.

סמארטפונים מתקפלים

גולת הכותרת של האירוע תהיה המכשירים המתקפלים החדשים: ה-Galaxy Z Fold 3 וה-Galaxy Z Flip 3, שיתפסו את מקומה של סדרת ה-Note שלא תזכה למהדורה חדשה. ה-Z Fold 3 צפוי להגיע עם מסך חיצוני בגודל 6.23 אינץ' ומסך פנימי בגודל 7.6 אינץ'. לצד זה, הוא עשוי לשלב את המעבד Snapdragon 888 של קוואלקום ומערך צילום עם 4 מצלמות.

Galaxy Z Fold 3. onleaks,
Galaxy Z Fold 3/onleaks

ה-Z Flip 3 ישמור ברובו על הקו העיצובי של הדור הקודם, ויגיע עם מסך פנימי בגודל 6.7 אינץ' ומסך חיצוני בגודל 1.8 אינץ'. כמו אחיו הגדול, גם הדגם הזה יגיע עם שבב Snapdragon 888, לצד שני חיישני צילום בחלקו האחורי.

בתוך כך, השינוי המשמעותי ביותר עשוי להיות הוא תמיכה של עט הסטיילוס, ה-S-Pen, שיתמוך במכשירים המתקפלים ויאפשר לבצע את אותן פעולות כמו בסדרת ה-Note.

Galaxy Buds ו-Galaxy Watch 4

סמסונג צפויה לנצל את האירוע ולהכריז גם על גרסה חדשה לשעון החכם שלה, Galaxy Watch 4, שיכלול עיצוב חדש עם מסגרת שטוחה, ויהיה זמין בשלושה גדלים שונים - 42 מ"מ, 44 מ"מ ו-46 מ"מ. כמו כן, החברה צפויה להציג גרסה ספורטיבית שתגיע בשני גדלים בלבד.

galaxy watch 4. Android Headlines,
Galaxy Watch 4/Android Headlines
Galaxy Buds 2. Evan Blass,
Galaxy Buds 2/Evan Blass

בנוסף, מדובר בדגם הראשון שיגיע ממשק המשתמש החדש של סמסונג לשעונים - One UI Watch, שרץ על גבי מערכת ה-Wear OS של גוגל.

חידוש נוסף שאנחנו צפויים לפגוש יהיה בגזרת האוזניות: סמסונג צפויה לחשוף את ה-Galaxy Buds, הדור הבא של האוזניות האלחוטיות שלה, שיגיעו עם זמן סוללה משופר וסינון רעשים מתקדם יותר, לצד עיצוב חדש ומלוטש יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully