וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת: הסמארטפון המתקפל החדש של מיקרוסופט נחשף

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 10:19

צילומים שדלפו לרשת מציגים לכאורה את הדור הבא של הטלפון החכם המתקפל של ענקית הטכנולוגיה. ועדיין, הוא קצת אחרת ממה שאתם מכירים. כל הפרטים

Surface Duo 2. Tech Rat/Windows Central,
Surface Duo 2/Tech Rat/Windows Central

חברת מיקרוסופט (Microsoft) לא מרימה ידיים ומפתחת את הדור הבא של ה-Surface Duo, הסמארטפון המתקפל שלה. תמונות שדלפו לרשת ופורסמה באתר Windows Central, חושפת לכאורה אב-טיפוס של המכשיר החדש.

כפי שאפשר להבחין בתמונות ועל פי הדיווח, המכשיר ישמור על העיצוב המוכר - ובניגוד לטרנד המסכים המתקפלים - יגיע עם שני מסכים בגודל 5.6 אינצ' המסתובבים על ציר של 360 מעלות ומסוגלים להפוך לטאבלט בגודל 8.1 אינצ'. עם זאת, החידוש הבולט ביותר הוא מערך הצילום שיגיע עם שלושה חיישנים.

לצד זה, ב-Windows Central מדווחים כי מיקרוסופט מתכננת להכריז על המכשיר באוקטובר הקרוב, והוא צפוי לשלב מעבד Snapdragon 888 ותמיכה ברשת 5G. כמו כן, נראה כי סורק טביעות האצבע הוטמע בכפתור הנעילה.

Surface Duo. Tech Rat/Windows Central,
Surface Duo/Tech Rat/Windows Central

כדי לשמור על סימן ההיכר שלהם, בענקית הטכנולוגיה הדגישו כי ערכו שינויים משמעותיים בעיצוב בגרסת מערכת ההפעלה אנדרואיד שמותקנת על המכשיר למדפים הוא צפוי להגיע לקראת סוף שנת 2020.

כזכור, הדור הראשון של ה-Surface Duo הגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד שעברה שינויים משמעותיים בעיצוב על מנת שתהיה דומה ל-Windows 10X, ומותאמת לעבודה בשני מסכים. ככל הנראה, במיקרוסופט עשויים להמשיך לעשות שימוש באותו הממשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully