וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מחלון מטוס: זה עב"מ משנה צורה או יישות מפלזמה?

29.7.2021 / 0:54

ברשת נותרו מבועתים מתיעוד של עב"מ מסתורי הנראה משנה צורה באוויר. התיעוד מגיע מנוסע במטוס הנע לצד אותו אובייקט מסתורי ורבים תהו האם זה "הדבר האמיתי"

עב"מ מסתורי שמשנה צורה תועד מחלון מטוס/FACEBOOK

אנחנו לא מהמאמינים הגדולים בקיומם של חייזרים, אך גם אותנו הסרטון הבא הצליח לבלבל. האם יש לנו תיעוד מוכח ראשון לקיומם של חייזרים? תייר גרמני תיעד מחלון המטוס שלו מה שנראה כמו אובייקט מואר שמרחף בגובה של כ-10 קילומטרים באוויר ומשנה צורה מאופקית לאנכית.

המומחה לתיאוריות קונספירציה "Disclose Screen The Grimreefar" שיתף את הסרטון בערוץ היוטיוב שלו, לאחר שהגיע אליו מאותו תייר שטען כי העב"מ טס לידם במשך שבע דקות עד שנעלם. בסרטון שצולם במצלמת ניקון P900, תוכלו לראות כיצד האובייקט המואר מופיע תחילה בצורה אופקית ולאט לאט הופך לצורת Y אנכית. תחילה ניתן לחשוב שמדובר במל"ט, אך עד מהרה האובייקט משתנה ומבטל לחלוטין את הסיכוי שמדובר בכלי טיס סטנדרטי. ברגע שהנוסע מנסה להתקרב יותר אל האובייקט, הוא חוזר מצורתו האנכית לאופקית.

צפו בתיעוד המלא:

הוולוגר טוען שמה שנתפס במצלמה עשוי להיות תיעוד ראשון של "צורת חיים מבוססת פלזמה" על כדור הארץ. הוא הסביר: "קיבלתי את התצפית המדהימה הזו על ידי נוסע במטוס. זה נראה כמו אובייקט משנה צורה. זה כמעט נראה כאילו הוא עשוי מפלזמה. הדבר היחיד הבעייתי בסרטון הזה היא שהצלחתי להשיג רק איכות נמוכה שלו, 460p. גובה המטוס הוא בין 10,000 ל-30,000 רגל והאובייקט מרחף מעל גובה המטוס. אנשים הולכים לקרוא לזה עב"ם, וזה נכון מבחינה טכנית, אבל אני נוטה יותר לעבר הגדרתו כיישות ביולוגית או צורת חיים מבוססת פלזמה שחיה באטמוספירה העליונה שלנו".

אז מה זה יכול להיות?

הסרטון פורסם גם בקבוצת רדיט על חוצנים ורבים שיתפו את דעתם על התופעה. אחד כתב: "נראה היפר-ממדי. אנו רואים כיצד הוא יוצר אינטרקציה עם המרחב התלת-ממדי שלנו". כמה מהצופים אמרו שזה הסרטון המדהים ביותר של עב"מ שנתקלו בו עד היום. אחרים סבורים שכולם מוקסמים ממשהו שמופיע על החלון וכי לא מדובר בשום תופעה על טבעית. צופה אחד הציע: "אני חושב שזו תוצאה של תקריב של המצלמה כשזו התקרבה אל טיפת מים גדולה שבחלקו החיצוני של החלון. במיוחד בסוף הקטע, זה נראה כמו טיפת מים מתחת למיקרוסקופ". אחרת הוסיפה: "במיוחד לקראת הסוף זה נראה ממש כמו דפוסי אור שנשבר. עשו גוגל ל-"refractograph" כדי לראות איך זה נראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully