וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כעשור: סמסונג לא תשיק השנה מכשיר בסדרת ה-Note

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 12:05

ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית הודיעה כי לא תכריז השנה על דור ההמשך של הסמארטפונים הפופולרים. "נביא כמה מהתכונות האהובות למכשירים אחרים", נכתב בבלוג הרשמי. באירוע ההכרזה הקרוב צפויה החברה להכריז על היורשים

Galaxy Note. AP
Galaxy Note/AP

לאחר כעשור, ענקית הטכנולוגיה נפרדת - לפחות בינתיים - מסדרת הפרימיום האהובה שלה - Galaxy Note, ולא תציג את דור ההמשך באירוע Galaxy Unpacked שיתקיים ב-11 באוגוסט - כך עולה מפרסום בבלוג הרשמי של החברה.

אוהבים טכנולוגיה? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

"במקום לחשוף Galaxy Note חדש, אנו נביא כמה מהתכונות האהובות של מכשירי ה-Note למכשירים אחרים", כתבו בסמסונג. בחברה אף ציינו כי הסמארטפונים בסדרת ה-Galaxy Z יגיעו עם תמיכה בעט הסטיילוס - S Pen.

הערכות הן כי בחברה כבר לא רואים הצדקה להמשיך בפיתוח סדרת ה-Note, שכן חלק גדול מהמכשירים בשוק מגיעים עם מסך בגודל זהה - אחד מהמאפיינים הבולטים שהבדילו בין המותגים.

Galaxy Note 10. AP
אירוע ההכרזה על סדרת ה-Galaxy Note 10/AP

כאמור, גולת הכותרת של האירוע הקרוב תהיה שני סמארטפונים חדשים - ה-Galaxy Z Fold 3 וה-Galaxy Z Flip 3, שיתפסו את מקומה של סדרת ה-Note. ה-Z Fold 3 צפוי להגיע עם מסך חיצוני בגודל 6.23 אינץ' ומסך פנימי בגודל 7.6 אינץ'. לצד זה, הוא עשוי לשלב את המעבד Snapdragon 888 של קוואלקום ומערך צילום עם 4 מצלמות.

ה-Z Flip 3 ישמור ברובו על הקו העיצובי של הדור הקודם, ויגיע עם מסך פנימי בגודל 6.7 אינץ' ומסך חיצוני בגודל 1.8 אינץ'. כמו אחיו הגדול, גם הדגם הזה יגיע עם שבב Snapdragon 888, לצד שני חיישני צילום בחלקו האחורי.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully