וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

⁨אינסטגרם מציגה הגדרות בטיחות חדשות להגנה על צעירים⁩

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 9:27

הרשת החברתית הודיעה כי מעתה חשבון של צעירים יוגדר כחשבון פרטי בתור ברירת מחדל. בנוסף, החברה פיתחה טכנולוגיה חדשה שיכולה לזהות משתמשים חשודים

אינסטגרם. AP
אינסטגרם/AP

סביבת גלישה בטוחה יותר: אינטסגרם הכריזה אתמול (שלישי) על הגדרות בטיחות חדשות, שנועדו לשמור על הגולשים הצעירים שמשתמשים בפלטפורמה. ההגדרות החדשות יחולו על צעירים בין הגילאים 13-18 - או עד גיל 16 במדינות מסוימות.

מעתה, כל חשבון אינסטגרם חדש שייפתח על ידי צעיר יוגדר כחשבון פרטי בתור ברירת מחדל. צעירים שכבר יש להם חשבון ציבורי באינסטגרם יקבלו התראה שתדגיש את היתרונות של חשבון פרטי עבורם ותסביר כיצד ניתן לשנות את הגדרות הפרטיות.

אינסטגרם. אינסטגרם,
הכלים החדשים ברשת החברתית/אינסטגרם

בנוסף, החברה פיתחה טכנולוגיה חדשה שיכולה לזהות משתמשים חשודים ולהגביל את האינטראקציה שלהם עם חשבונות של צעירים. הטכנולוגיה, שמזהה חשבונות שנחסמו לאחרונה או דווחו על ידי צעירים, לא תאפשר לאותם משתמשים חשודים לשלוח הודעות לצעירים, להגיב להם או להיחשף לתכנים שלהם. כלי זה יושק תחילה במספר מדינות נבחרות ויתרחב בהדרגתיות לשורת מדינות נוספות.

"אינסטגרם משתפת פעולה עם צעירים, הורים, מומחים ומחוקקים כדי להמשיך ולהעניק לצעירים חוויית גלישה מלאה וחיובית, תוך שמירה על הפרטיות ועל הבטיחות שלהם ברשת", מסרו ברשת החברתית.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully