וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב אצלכם: האפליקציה שתעזור לכם לעבור לאנדרואיד

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 11:29

תמונות, אנשי קשר ואפליקציות: רוצים להחליף סמארטפון? ענקית הטכנולוגיה רוצה שתעברו למערכת ההפעלה שלה - ועשויה להפוך את התהליך לפשוט יותר באמצעות כלי חדש

אנדרואיד 9.0 פאי. עמוד הטוויטר הרשמי של אנדרואיד, צילום מסך
אנדרואיד 9.0 פאי/צילום מסך, עמוד הטוויטר הרשמי של אנדרואיד

רגע לפני שרוכשים סמארטפון חדש, תמיד עולה השאלה שמגבילה את רובנו: אם יש לי אייפון, אני יכול להעתיק את התוכן לאנדרואיד? כעת, באיחור של כמה שנים, גוגל שמה סוף לאחד המכשולים הגדולים ומפתחת אפליקציה חדשה - Switch to Android - כך עולה מדיווח באתר 9to5google.

הכלי החדש, בדומה ליישום Move to iOS של אפל שהושק כבר לפני כ-6 שנים, מאפשר למשתמשים להעתיק את כל התוכן והמידע בין מערכות ההפעלה, לרבות אפליקציות - שיותקנו מחדש מחנות Play של גוגל (אם הן קיימות באנדרואיד), אנשי קשר, תמונות והודעות.

אייפונים. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
המטרה של גוגל: לגרום לכם לעבור לאנדרואיד. ארכיון/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מהדיווח ב-9to5google עולה כי העברת המידע בין המכשירים תתבצע באמצעות חיבור אלחוטי (WiFi), כאשר בחלק מהמקרים ייתכן שתדרשו להזין את פרטי ה-Apple ID על מנת לייבא את התוכן.

בינתיים, אחת הדרכים הפופולריות לשמור על המידע בעת מעבר בין מערכות ההפעלה, היא סנכרון של התוכן בשירותי גוגל כמו - Google Drive או Google Photo, שניתן לגשת אליהם באמצעות אפליקציה. דרך אחרת ומעט יותר מורכבת היא הורדה של כל התוכן למחשב, והעברה ידנית למכשיר החדש.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully