וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

realme GT: אתם לא צריכים יותר מזה

עודכן לאחרונה: 26.11.2021 / 22:36

עם מפרט שמאתגר כל סמארטפון אחר - ענקית הסלולר הסינית צריכה להתחיל להדאיג את שיאומי בשוק המקומי, שהפכה לשם נרדף למכשירים זולים וחזקים. על אף שחיפשנו, מצאנו מעט דברים שליליים | הסקירה המלאה

realme GT. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
realme GT/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

יצרנית הסלולר הסינית רילמי (Realme) נכנסה לשוק הישראלי לפני כשנה באמצעות רשת באג, היבואנית הרשמית, והביאה איתה משב רוח רענן לתחרות בשוק הסלולר המקומי, במיוחד מול שיאומי שנהפכה כמעט לברירת המחדל של ישראלים רבים לרכישת סמארטפון חדש.

אוהבים טכנולוגיה? הצטרפו לעמוד האינסטגרם

ביצרנית הסינית שמים דגש על עלות נמוכה, לצד ביצועים ומפרט חזק, ובשבוע שעבר השיקו בישראל את ה-realme GT, מכשיר הדגל החדש של החברה. אז איך מרגיש מכשיר דגל ב-2,099 ש"ח? לקחנו את המכשיר לבדיקה וחזרנו עם כמה מסקנות מאוד ברורות.

realme GT. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
realme GT/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

תצוגה ומבנה

המכשיר די קל - 186 גרם - ומגיע עם מסך בגודל 6.43 אינץ' מסוג AMOLED ובקצב רענון מרבי של 120 הרץ. על אף כי מדובר ברזולוציית +FHD המסך חד ובהיר מאוד, וברגע שמתרגלים לזרימה של המסך, קשה לחזור אחורה.

בחלקו הקדמי המכשיר נראה כמו עוד סמארטפון, עם מסך מקצה-לקצה, כשמצלמת הסלפי הקדמית מוטמעת בחלקו השמאלי העליון, ללא מגרעת. גופו של ה-realme GT נעים לאחיזה, והוא לא חלקלק כמו רוב הסמארטפונים כיום בזכות גב עשוי מעור מלאכותי בצבע צהוב, בשילוב פס שחור מזכוכית.

מנגד, המסגרת של המכשיר עשויה מפלסטיק, דבר שקיים בעיר במכשירי הביניים שתמצאו בשוק. בהתחשב בהחלטה של החברה למתג את הסמארטפון כפרימיום - מכשיר דגל - זה עשוי לאכזב חלק מהמשתמשים.

בחלקו התחתון של הסמארטפון נמצא שקע טעינה מסוג USB C, ולעומת המון מכשירי דגל אחרים בשוק, היצרנית הסינית ממשיכה לשמור על שקע האוזניות, ואף צירפה לאריזה אוזניות חוטיות. עם זאת, בחברה לא ציינו אם המכשיר עמיד במים ואבק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
realme GT. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מסגרת פלסטיק/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ביצועים

ברילמי מיתגו את המכשיר כאלוף בביצועים. למעשה, הוא כולל מפרט מתקדם שתמצאו בסמארטפונים המובילים היום בשוק - עם מעבד Snapdragon 888 של קוואלקום, זיכרון עבודה (RAM) של 8 גיגה-בייט ותמיכה בטעינה מ-0% ל-100% ב-35 דקות. כמו כן, המכשיר משלב מערכת קירור אדים עם פלדת אלחלד במטרה לייעל את מבנה פיזור החום של הסמארטפון.

קשה לאתגר את המכשיר, שכן המפרט העוצמתי לא מיועד רק למשתמש הממוצע שמחפש סמארטפון דגל במחיר נמוך משמעותי מהמתחרים בשוק, אלא גם לצרכנים כבדים או גיימרים - על אף שהוא פחות צועק גיימינג.

בשורה התחתונה, השימוש היום-יומי עבר בצורה חלקה וללא איטיות, באגים או גמגומים, ואם אתם מאלה ששורפים שעות ברשתות החברתיות, השיטוט באפליקציות השונות באמת מספק תחושה שלא מקבלים בהרבה מכשירים בתג מחיר מזהה.

realme GT. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
ברגע שמתרגלים לזרימה של המסך, קשה לחזור אחורה/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מערכת הפעלה וסוללה

מה שמעניין ב-realme GT הוא הסוללה הגדולה - לצד התמיכה בטעינה מהירה בהספק מרבי של 65 וואט. זה אומר שתוכלו לטעון את המכשיר מ-0% ל-100% ב-35 דקות בלבד. וכן, בדקנו, ולא מדובר בנתון שנשאר רק על הנייר. כמו כן, קחו בחשבון שהמטען שתקבלו באריזה גדול פי שניים מכל מטען סטנדרטי.

המכשיר מבוסס על אנדרואיד 12 ועל גביה ממשק מערכת ההפעלה של רילמי - Realme UI 2.0, שפחות מזכיה את ColorOS של החברה-האם OPPO. בפועל, הממשק כולל שימוש חכם ולא עמוס מדי - דבר שהיצרניות הסיניות נופלות בו לא מעט.

שימו לב: כשתוציאו את המכשיר מהאריזה לא תוכלו לבחור בשפה העברית. מה עושים? בוחרים באנגלית, משלימים את ההגדרה - ולאחר מכן בהגדרות תוכלו להחליף לעברית. כמו כן, כדי שתוכלו להתחבר לרשת 5G יש לעדכן את גרסת מערכת ההפעלה - היכנסו להגדרות > עדכון תוכנה.

realme GT. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מערך הצילום של ה-realme GT/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מצלמה

ב-realme GT יש ארבע מצלמות, מתוכן שלוש אחוריות - מצלמה ראשית של סוני ברזולוציה של 64 מגה-פיקסל, עדשה אולטרה-רחבה באיכות של 8 מגה-פיקסל, וחיישן מאקרו ברזולוציה של 2 מגה-פיקסל עם מרחק מוקד של 4 ס"מ. מצלמת הסלפי מגיעה עם חיישן 16 מגה-פיקסל.

איך התוצאות? התמונות שלכדנו באור יום מעוררות השתאות, עם רמת פירוט גבוהה, חדות, צבעים מצוינים ונאמנים למקור, ואפילו בתנאי תאורה פחות טובים - כמו מבנה סגור - החיישנים ידעו התמונות יוצאות ברורות וללא גרעון ("רעש")

צילום עם ה-realme GT. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום עם ה-realme GT/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום עם ה-realme GT. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום עם ה-realme GT/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן
צילום עם ה-realme GT. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
צילום עם ה-realme GT/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

נוסף על כך, גם מצב הלילה הפתיע בתוצאות, אך כדאי להיות סבלני משום שהמצלמה דורשת לייצב את המכשיר מול האובייקט למשך מספר שניות. בפועל, התמונה יוצאת ברורה ואף אחד ומלאת אור - ללא מריחות. כמו כן, גם מצלמת הסלפי באיכות של 16 מגה-פיקסל הציגה תוצאות נהדרות גם כן.

בשורה התחתונה

בואו נתחיל מהמחיר: ה-realme GT נמכר ביבוא רשמי של באג ב-2,099 שקלים, והוא סמארטפון הדגל הזול ביותר שנמכר כרגע בישראל. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים מכשיר משתלם עם מפרט מהשורה הראשונה, מצלמה מצוינת, מסך איכותי וטעינה סופר מהירה - זה בדיוק בשבילכם. מנגד, קחו בחשבון שהוא אינו עמיד במים ואבק.

  • עוד באותו נושא:
  • RealMe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully