וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה ללימודים: איידיגיטל יוצאת במבצע על מחשבי ה-Mac

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 10:45

במשווקת הרשמית של אפל ממשיכים עם מסורת "Mac to school" ויציעו הנחה של 10 אחוזים על המחשבים. מנכ"לית החברה: "בשל הקורונה ביטלה אפל את מבצע הסטודנטים השנתי שנהגה לעשות ולא החזירה אותו - אז החלטנו ליזום מבצע כזה בעצמנו"

מקבוק. AP
מקבוק/AP

למרות שאפל העולמית לא יצאה עם המבצע השנתי שלה לסטודנטים, ברשת איידיגיטל הודיעו הבוקר (ראשון) כי הם ממשיכים במסורת מבצעי ה-"Mac to school", ובמהלך אוגוסט יציעו הנחה של 10% על כל מגוון מחשבים ה-Mac.

לדברי החברה, מסקר שנערך בקרב בעלי מחשבים ניידים במדגם מייצג של האוכלוסייה, עלה כי Mac הינו המחשב הנחשק ביותר בישראל על פני כל מותג מחשבים אחר. עם המבצע החדש, תינתן אפשרות גם לסטודנטים ליהנות מהמחשבים במחיר אטרקטיבי במיוחד של החל מ-3779 שקלים בלבד למחשב Macbook Air עם המעבד החדש M1.

בנוסף, באיידיגיטל מסבירים כי נעשה מהלך של הורדת מחירים משמעותית להרחבת אחריות למחשבי Mac לשנתיים נוספות ועתה ניתן להאריך את האחריות.

המחירים

  • iDigital Care for Mac mini - מחיר: 250 שקלים
  • iDigital Care for MacBook Air - מחיר: 400 שקלים
  • iDigital Care for iMac - מחיר: 450 שקלים
  • iDigital Care for MacBook Pro - מחיר: 550 שקלים
מקבוק. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
Macbook Pro/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

"בשנת הקורונה ביטלה אפל את מבצע הסטודנטים השנתי שנהגה לעשות וגם בשנה זו לא החזירה אותו", אומרת איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית איידיגיטל. "בחרנו באידיגיטל ליזום מבצע כזה בעצמנו כדי לשמור על המסורת רבת השנים של מבצע ה-Mac to school שהיה נהוג אצלנו ברשת ולאפשר לסטודנטים להתחיל את שנת הלימודים עם מק חדש במחיר אטרקטיבי".

כמו כן, גם לקהל הרחב מוצעת אופציית רכישה של Mac חדש במחיר בשיטת הליסינג עם חיוב חודשי שמתחיל ב-147 שקלים בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • מקבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully